BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal

P

party

Gast
Hallo mede BBQ-ers, vandaag mijn eerste PP gemaakt, niet tevreden met het resultaat dus ik kan wel wat tips gebruiken als beginnend pitmaster!
 
Hoi party ?, welkom hier. PP makers genoeg hier
 
Dus het was geen feestvarkentje? Jammer party! Welkom hier, stel je vragen maar, wie weet komt er een antwoord waar je iets mee kunt ;)
 
Ha ha iid geen feestvarken, moet zeggen dat hij nog best goed smaakte, ben begonnen met een veelte hoge dome temperatuur. Kwam pas na 2 uur onder de 150 graden Celsius, de procureur van 500 gr. was dus al na 3,5 uur op 88 graden Celsius. Ik denk dat ik met teveel briketten begonnen ben en dat ik de onderste schuif van mijn weber one touch te laat heb dicht gezet.
 
Party, welkom bij de club, jammer dat je PP nie gelukt is.

Volgende keer een groter stuk en lagere temperauur.
 
Welkom en veel plezier hier!!!
 
Hoi Feestbeest,

van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Party!! ;)
 
Hoi Party people, welkom op dit forum  :D

Een pondje vlees lijkt me voor een pp wat weinig. Ik maak ze eigenlijk altijd van een hele varkensschouder (5 a 6 kg), maar een enkele keer ook wel van een grote procureur van een paar kilo.
Het voordeel van een groter stuk vlees is dat het wat meer kan hebben, maar ook dat je meer in de vriezer kunt leggen achteraf om nog allerlei lekkere dingen mee te maken ;) PP houdt zeker niet op bij een broodje pp, zullen we maar zeggen! Erwtensoep, bitterballen, zuurkoolschotels, bonenschotels, je kunt er vanalles mee pimpen.

Dus...gewoon volhouden, dan komt het vanzelf een keer goed!




 
Welkom op dit bijzondere forum! veel lezen en je zult veel leren en opsteken!
 
Nou party inderdaad heeel veeeel lezen dat is een goed advies en ik zeg altijd maar ooit komt het goed! Hartelijk welkom
 
Bedankt voor het warme welkom, morgen ga ik ribs maken volgens de 3-2-1 methode, fijn een dagje met de temperatuur stoeien.
 
Een warm welkom Party!
 
hoi Party,
welkom bij dit edele genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan