BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal

H

Havazo

Gast
Ik ben Harold, 35 jaar uit Rosmalen. Ik bbq al enige jaren, begonnen op een cadac charcoal pro 57cm en sinds zondag in het bezit van een bge L. Mijn doelstelling is dat deze minimaal 40 keer per jaar brand. Teller staat al op 4 :p ,dus dat moet goed komen.Lijkt me leuk ervaringen en recepten uit te wisselen.
 
hoi Harold,
welkom bij dit edele genootschap.
je hebt een mooie bbq aangeschaft, dus dat moet wel goedkomen lijkt me
 
Ha Harold, welkom hier! Die 40x moet te doen zijn denk ik zo, aangezien het nu zomer is, dus tijd om aan de bak te gaan ;)

Veel plezier, en geniet ervan!
 
Welkom Harold en dat zal wel lukken met dit weer.
 
Welkom harold,

Die 40 x moet goedkomen, tenslotte kan je bijna alles op de bbq bereiden!
 
Welkom Harold, en snel aan die Q!! 8)
 
Welkom Harold! Een mooie doelstelling heb je, als we dan gelijk afspreken dat je minimaal de helft van je sessies hier met mooie foto's laat zien, dan hebben wij hier ook veel kijkplezier van!
 
Hoi Harold,

Van harte welkom bij het Genootschap en gefeliciteerd met je eitje!
 
welkom Harold!
 
Welkom Harold! Veel plezier hier!!!
 
Een warm welkom Harold!
 
Welkom Harold!
 
Hallo Harold, welkom hier
 
Welkom Harold, nog 36 te gaan maar das een "eitje" als je hier regelmatig leest ;)
 
Welkom! Ik heb je Beercan Chicken al mogen proeven, geweldig! Ik weet niet of je een voor- en na foto hebt liggen, dan scoor je hier al direct een Tokkie onder je naam.

Ook fantastisch om een kameraad te hebben die ook van 'echt BBQen' houdt en nu dus ook een Groen Ei heeft! Je weet me te vinden als er weer geproefd moet worden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan