BasBQ
Beef en Steak

Half ponder

 
 
 
 
 

McPeet

Gemarineerd
Berichten
1.650
Afgelopen donderdag was mijn vrouw een avondje weg en zoonlief naar zwemtraining. Alle tijd voor een heerlijke hamburger van 250 gr.
Gehakt gemend met worcestershiresauce, zout, peper, fijn gemalen birds eye (hele hete spaanse peper) en standaard bbq rub. Goed mengen, 30 min opstijven in de koelkast en op de Q. Na circa 5 minuten hamburger omgedraaid, 2 plakken kaas erop, ontbijtspek erbij en broodje even roosteren. Nadat de kaas was gesmolten hamburger op broodjes (was ingesmeerd met beetje ketchup en mosterd) klein blaadje sla en augurk in plakjes. Als klap op de vuurpijl had ik een mooie fles whisky gekregen (Glengoyne van 21 jaar oud!!). Na het inschenken kon het feest beginnen. Ik heb een superavond gehad

De ingredi?nten

Goed mengen



De burger met grillmarks vlak voordat de kaas erop ging

Bijna klaar


En hij was heeeeeerlijk
 
Daar kan de grote gele M niet tegenop! Weet je wat ook erg lekker is, ook nog een spiegeleitje erbij tussen je broodje. (pas wel op voor je mondhoeken).
 
Ron zei:
Daar kan de grote gele M niet tegenop! Weet je wat ook erg lekker is, ook nog een spiegeleitje erbij tussen je broodje. (pas wel op voor je mondhoeken).
Dat leek me nu niet nodig. Die hamburger was al voedzaam genoeg  :D
 
heerlijk broodje
 
Dat is een prima broodje
 
Weet niet hoe het komt maar krijg opeens zin in een hamburger
 
Goede combi zo'n lekker drankje en een dikke burger!!
 
Ohhh wat is bbq-en toch een leuke hobby.... Allemaal lekkere gerechten die voorbij komen... Ziet er heerlijk uit
 
Ook weer mooi dit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan