BasBQ
Beef en Steak

Grill guru Classic compact: aanbiedingstip!

Disney05 zei:
Geweldig Bruno, je hebt de buit alsnog binnen, gefeliciteerd met je mooie eitje. Hoe heb je hem uiteindelijk bemachtigd?


Primo Oval XL + Rotisserie / Grill Guru Compact / Napoleon pro22k-leg-2 Cast Iron Grate / WGA + Grill Grates / Joy Stove Large / Flame Boss 300 / iGrill 2

Official WBQA Certified BBQ Judge
in een ah op een 20tal km van Gent.
Dankzij een gerant van een andere filiaal.
ah hoofdkwartier was veel minder gedienstig en oplossend denkend.

het ergste is dat ik nog een tijdje ga moeten wachten voor ik kan BBQ. 

zit met mijn volledige arm in de gips.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 
Mooi dat het uiteindelijk toch gelukt is! Wellicht kan je hulptroepen inschakelen om onder jouw leiding toch nog wat te kunnen qnoeien een spoedig herstel toegewenst


Primo Oval XL + Rotisserie / Grill Guru Compact / Napoleon pro22k-leg-2 Cast Iron Grate / WGA + Grill Grates / Joy Stove Large / Flame Boss 300 / iGrill 2

Official WBQA Certified BBQ Judge
 
Disney05 zei:
Vanochtend om 08:00 uur bij Albert Heijn de Grill Guru Compact uit de winkelvoorraad opgehaald. Mooie aanwinst en prima prijs, online platesetter setje besteld met aspook en regenhoes (ook afgeprijsd) via site van Grill Guru zelf

Nice. Waar heb je dat standaard vandaan? Heb je daar de ?100 voor betaald die ze ervoor vragen?
 
nielss055 zei:
Disney05 zei:
Vanochtend om 08:00 uur bij Albert Heijn de Grill Guru Compact uit de winkelvoorraad opgehaald. Mooie aanwinst en prima prijs, online platesetter setje besteld met aspook en regenhoes (ook afgeprijsd) via site van Grill Guru zelf

Nice. Waar heb je dat standaard vandaan? Heb je daar de ?100 voor betaald die ze ervoor vragen?
is de gewoon lage standaard die incl is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 
bruno_p_g_g zei:
nielss055 zei:
Disney05 zei:
Vanochtend om 08:00 uur bij Albert Heijn de Grill Guru Compact uit de winkelvoorraad opgehaald. Mooie aanwinst en prima prijs, online platesetter setje besteld met aspook en regenhoes (ook afgeprijsd) via site van Grill Guru zelf

Nice. Waar heb je dat standaard vandaan? Heb je daar de ?100 voor betaald die ze ervoor vragen?
is de gewoon lage standaard die incl is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

36e49807233db06128e951329b836348.jpg


Op deze foto staat ie op een high level stand.
 
Dat komt omdat de foto van Disney is :) Bruno dacht dat jij op zijn reactie reageerde.
 
Dit is inderdaad de high level stand, gezien de AH aanbiedingsprijs een heel bedrag (99,00). Toch voor gekozen, zal de GG Compact nogal eens meenemen naar wedstrijden, dan heb je een fijne ?werkhoogte? op locatie


Primo Oval XL + Rotisserie / Grill Guru Compact / Napoleon pro22k-leg-2 Cast Iron Grate / WGA + Grill Grates / Joy Stove Large / Flame Boss 300 / iGrill 2

Official WBQA Certified BBQ Judge
 
@Disney, Valt de standaard nog te tweaken met wieltjes? Dan zou dit ook wel iets voor mij zijn.
 
Oke, helder.
Is ook wel het overwegen waard. Alleen geen zijplankjes is een gemis.
Voor de BGE Minimax zijn die los te bestellen. Zullen vast ook op de GG passen alleen daarvoor is de prijs buiten proporties.
 
Sommige vestigingen van Makro verkopen de stand nog, is een paar euro goedkoper. Best had er maandag nog 6 -/- 1
 
Terug
Bovenaan Onderaan