BasBQ
Beef en Steak

Geef je even op voor de koolslameating.

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.791
Om een idee te krijgen met hoeveel we zijn, geef je alsjeblieft hier even op?

Alleen je naam en met hoeveel je komt, vragen hier ...http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=1024.0





Volgens de verschillende kanalen is de stand,

Dominique en Ruud
Frits
Dennis en Hetty
Willoyowinky en Ans?
RoyRoyz
Leo en Desi
 
zoals ik al had aangegeven, moet ik even kijken hoe ik het allemaal kan rondbreien, desiree is die dag weg en ik zit ook met mijn 2 meiden.
Je hoort het nog
 
noskos & Hetty
 
Sorry dear ! tot diep in de nacht aan het feesten, dus......
 
Volgens de verschillende kanalen is de stand,

Dominique en Ruud
Frits
Dennis en Hetty
Willoyowinky en Ans
RoyRoyz
Leo en Desi
 
Wat is de stand van zaken mensen? Heeft iedereen er nog zin in? Aantreden om 13 uur, en stuur me alsjeblieft een PM zodat ik zeker weet dat je komt, dan stuur ik mijn adres.
 
13:00 uur? poe hee.
Desiree en ik komen in ieder geval, als ik nog steeds mag komen  ;)
 
Leo zei:
13:00 uur? poe hee.
Desiree en ik komen in ieder geval, als ik nog steeds mag komen  ;)

Ik kijk er naar uit!
 
Ik hoop dat jullie stralend weer krijgen.
 
Misschien handig om hier bovenaan even een lijstje te plaatsen en bij te houden, is handig voor iedereen die komt denk ik, zo kunnen we ook rekening houden met hoeveel we mee moeten nemen...
 
Ik werk het lijstje steeds bij, kijk maar in de post een paar terug. Maar elk ander plan is ook goed hoor.
 
Ik ben er ook bij hoor Dominique. :) Leuk hoor. Heb er zin in!
 
gezellig
 
Ow wist niet dat je dat al deed, Domi, is wel handig dan hoef ik niet 25 kilo van iets te maken ;)
 
noskos zei:
  dan hoef ik niet 25 kilo van iets te maken ;)

Jammer, want wat er over is, blijft natuurlijk wel hier, toch? Ah, toe? Ribs, picanha, PP. Maak maar 25 kilo ;)
 
hebbert  :)
 
Jatochnietdan.... ik wil ook wel eens lekker aanschuiven ipv koken, toch? Nou dan kan je beter de restjes van Dennis hebben, dan van mijn buurman ( straatcrematorium).
 
Terug
Bovenaan Onderaan