BasBQ
Beef en Steak

gedeeltelijke wedstrijd pp ala Noskos

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
zonet de procureur op de WSM gelegd.

Ik had het voornemen om hem te maken zoals Dennis hem heeft gepost, maar door omstandigheden gaat deze toch wat anders, voor het eindresultaat ben ik niet bang, dat zal helemaal goed komen.

IMG_8270.jpg


IMG_8273.jpg


ik zal niet om het uur de temperaturen doorgeven, ik ga vannacht gewoon lekker slapen en de digi-Q van Frits waakt voor mij over de procureur.

vanavond tegen 6 uur klonk het signaal dat ie de 88 graden berijkt had, dus mocht ie eraf.
We hebben heerlijk zitten smullen van een broodje pp

IMG_8274.jpg


IMG_8275.jpg


IMG_8277.jpg


bedankt voor het kijken
 
Ben benieuwd, hoop wel dat de eind geen roet in het eten gooit ;)
 
Wat doe je anders dan? Pas als je wakker wordt inpakken?
 
helemaal niet inpakken, ik moet zo weg, ben dan om 12 uur ff thuis en moet dan nog even weg, dus laat hem gewoon rustig op de 100 Gr C. doorgaren

dan heb ik tijd voor alle dingen die ik moet doen
 
Mooi hoor Leo.
Ik had onlangs een PP welke "te vroeg" klaar was. Deze in de folie gelegd en in een handdoek gedraaid,  Deze was 6 uur later nog lauwwarm en prima te pullen. Was bang dat het allemaal zou uitdrogen maar tot mijn verrassing ging het allemaal prima. Een erg vergevingsgezind stukje vlees dus
 
@Bold Eagle, volgende keer niet verl langer dan 4 uur zo bewaren. Het vlees komt daarna in een temperatuurgebied waarbij bacterie?n snel kunnen groeien. Dat deel wil je zo snel mogelijk door, als je weet dat je zo lang moet wachten dan kun je beter na een uurtje pullen, het in de koelkast zetten en het weer opwarmen wanneer je het nodig hebt.
Is veiliger.
 
noskos zei:
@Bold Eagle, volgende keer niet verl langer dan 4 uur zo bewaren. Het vlees komt daarna in een temperatuurgebied waarbij bacterie?n snel kunnen groeien. Dat deel wil je zo snel mogelijk door, als je weet dat je zo lang moet wachten dan kun je beter na een uurtje pullen, het in de koelkast zetten en het weer opwarmen wanneer je het nodig hebt.
Is veiliger.

Ok, niet bij na gedacht,  :( ??? wel logisch nu je dit zegt. 
Tis maar goed dat ik een compost vat heb ipv een maag...... :p maar ff zonder dollen thx dat je me er ff op attendeert. 
 
Jammer dat het kwa tijd net ff niet helemaal goed uit kwam Leo.
Ziet er iig wel lekker uit, en het heeft vast niet minder gesmaakt  :)

Mac
 
Lekker, Leo!
 
Terug
Bovenaan Onderaan