BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd december 2012

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Het thema van deze maand is: Feest

Het thema is gekozen door de winnaar van de november fotowedstrijd, Mac.

Zo te lezen op het forum gaan veel "Genoten" met de feestdagen wat lekkers/ speciaals op de bbq maken, dat is dan ook bij uitstek de kans om een lekkere/ grappige/ en of mooie foto te maken voor de fotowedstrijd van december. Lekker breed thema, dus alles kan, en mag, als het maar van de bbq komt.

Regels:

- Wedstrijd loopt tot en met 1 januari, middernacht. (ik ga niet klokslag nieuwjaar een poll online zetten ;) )
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto niet geshopt in wat voor manier dan ook. Dit geldt ook voor filters van iPhone, Android etc. Apps!
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.
- De winnaar mag het onderwerp voor de volgende wedstrijd bepalen.
- Over de uitslag mag gecorrespondeerd worden. (Niet dat we luisteren  )

vuurrook.jpg

Ook deze maand is er weer een prijs te winnen die door Martijn van Vuur en Rook ter beschikking wordt gesteld, deze maand is dat een bus Uncle Kenny's Rib Rub.

unclekennysribrub-1-399x600.jpg
 
leuke uitdaging Marcel  :)
 
Een grappige foto van iets wat van de Q komt.....  Een gegratineerde kerstbal? Hmmm, ik hoop nu echt dat mijn dochter buikspek maakt met het kerstdiner ;)
 
Maar dan wel op je eitje!
 
noskos zei:
Maar dan wel op je eitje!

( zij had het vorige keer in een combi- magnetron).... Maar idd, ik heb al iets geroepen over Ei, en leef nog.... ;)
 
Leuke uitdaging, ik ga meedoen met mijn kerstmenu op de Q. Nu alleen hopen dat dit een succes wordt  :D
 
Feest, daar moet toch wel iets mee te doen zijn....
 
Ja hoor Mr Nas.
 
Niks is meer Feest dan Speenvarken met Kerst!

IMG_2600_zpsff150a14.jpg
 
Mijn voorlopige inzending, de inmiddels traditionele kerstkalkoen, dit maal extra feestelijk omdat het het eerste is dat ik op mijn nieuwe BGE Large maak!

kerstkalkoen-3.jpg
 
Wat een heerlijke foto's allemaal z?g.
Hopelijk komen er nog wel een hoop mooie inzendingen bij  ;)

Om aan mijn plicht te voldoen, hierbij mijn foto voor deze maand.

8310184474_15f6da7d59_c.jpg


Mac
 
Met de foto's van de anderen maak ik weinig kans maar ik doe gewoon mee voor de sport.

Bij deze mijn inzending van de Bobby Flay cedar planked salmon. Omdat het een feestmaaltijd was hebben we het geserveerd op een bedje van tagliatelle met een aangepast sausje. Had ik op voorhand geweten dat ik aan de wedstrijd ging meedoen had ik meer met het bordje gedaan ;)

P1260847_zps6a244381.jpg
 
samy6adu.jpg


Gegrilde scampi's en op appel gegrilde varkenshaas op een bedje van ananas, bosui en basilicum. Het tussengerecht van 1e Kerstdag.
 
Op naar het volgende feest  ;D

E741FACE-299C-4F01-B215-FDF9953DB5DD-19333-000017089E548D24.jpg
 
Misschien een beetje te vroeg;

NewyearMoinks.jpg


Mijn nieuw jaars moinkies ;)

 
Terug
Bovenaan Onderaan