BasBQ
Beef en Steak

Foto maken en plaatsen.

  • Onderwerp starter Hendrik Willem
  • Startdatum
H

Hendrik Willem

Gast
Mijn vraag is of er hier ook mensen zijn die foto's maken met hun ipad ik hoef dit niet te vragen want ik weet dit wel zeker.Het valt mij op als ik foto's maak met mijn ipad en ik plaats ze op het forum via tapatalk en ik bekijk ze dan via tapatalk dat ze gedraaid staan misschien heeft dit te maken omdat ik mijn ipad dwars houd of recht omhoog.wie o wie kan mij daar antwoord opgeven.
 
Ik doe het regelmatig met de iPhone, zoals de foto's van mijn ribs die ik net heb geplaatst.
Ik heb nooit problemen met orientatie.
Staan ze in je foto album wel gewoon goed?

En met de iPad kan ik het niet testen want daar zit geen camera op.
 
noskos zei:
Ik doe het regelmatig met de iPhone, zoals de foto's van mijn ribs die ik net heb geplaatst.
Ik heb nooit problemen met orientatie.
Staan ze in je foto album wel gewoon goed?

En met de iPad kan ik het niet testen want daar zit geen camera op.
Kan ze in mijn foto album op de ipad niet draaien op een computer gaat dit wel maar op de ipad niet maar ik denk dat ik het ongeveer weet want als ik ermee bezig ben dan blijf ik daar over piekeren en ik denk de foto's die ik maak als ik de ipad dwars houd deze er wel goed opstaan dus als ik nog eens iets bereid moet ik dit zo maar proberen.We zien het wel een keer
 
Maar staan ze in je album ook verkeerd?


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 
Ik vraag niet of je ze kunt veranderen, maar of ze daar gedraaid staan of niet ;)
 
noskos zei:
Ik vraag niet of je ze kunt veranderen, maar of ze daar gedraaid staan of niet ;)
. Op de ipad bij mijn foto album staan ze allemaal goed maar de foto's die ik dwars gemaakt hebt dus de ipad in in de breedte gehouden hebt die staan goed in tapatalk dus ik denk dat het daar in zit?? Volgende keer probeer ik het wel een keer
uvyve7eb.jpg
ik heb een foto bijgevoegd en deze is dwars gemaakt. De andere foto is in de hoogte gemaakt dan kunnen we het gelijk controleren.
 
Hendrik Willem zei:
noskos zei:
Ik vraag niet of je ze kunt veranderen, maar of ze daar gedraaid staan of niet ;)
. Op de ipad bij mijn foto album staan ze allemaal goed maar de foto's die ik dwars gemaakt hebt dus de ipad in in de breedte gehouden hebt die staan goed in tapatalk dus ik denk dat het daar in zit?? Volgende keer probeer ik het wel een keer
uvyve7eb.jpg
ik heb een foto bijgevoegd en deze is dwars gemaakt. De andere foto is in de hoogte gemaakt dan kunnen we het gelijk controleren.
edevaba6.jpg
 
Bij mij maakt het niet uit ze staan allebei gedraaid?!
 
Wil je niet op kosten jagen maar met Tapatalk 2 kan je foto's wel draaien en bewerken.
 
Noskos als ik ,mijn foto's plaats met tapatalk en ik bekijk ze ook met dit programma dan staan ze veel gedraaid.Bekijk ik ze standaard op het forum dan staan ze wel goed dus volgende keer plaats ik de foto's weer met Picasa dan gaat het wel goed.
 
Frits zei:
Wil je niet op kosten jagen maar met Tapatalk 2 kan je foto's wel draaien en bewerken.
Frits ik heb tapatalk HD en de gratis versie en daar kan ik ook foto's mee plaatsen.Probeer het volgende keer daar wel mee of ik koop tapatalk twee er nog bij want liever een paar euro als al die ergernis.
 
Noskos ik ben er uit wat betreft de foto's ze staan overal goed behalve bij de Tapatalk Hd uitvoering.Bij de gratis versie staan ze wel goed maar deze versie is ook niet helemaal gratis want om foto's te importeren uit je fotoalbum moest ik ook iets voor betalen.Ga in ieder geval niet meer met de HD versie werken.Hoop dan de volgende foto's wel goed gaan in ieder geval bedankt voor een beetje raad en daad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan