BasBQ
Beef en Steak

Ff voorstellen

 
 

Ramsteen

Kooltjesharker
Berichten
166
Ik lees al een tijdje mee op dit gezellige forum. Nu toch maar mijzelf even voorstellen, wel zo netjes
 
hoi Ramsteen,
welkom bij dit edele genootschap.
Heb je verder ook een naam? getrouwd? wat voor bbq heb je evt enz enz enz  :)

ik zag dat je je al een keer had voorgesteld, 1 keer is genoeg hoor  ;)
 
Welkom!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Potverdikke! Ik had een heel verhaal getypt, maar alleen de eerste twee regels zijn gepost
 
Potverdikke! Ik had een heel verhaal getypt, maar alleen de eerste twee regels zijn gepost
Nog een keer dan maar.
Mijn naam is Maik en ik kom uit de achterhoek. Ben 27 jaar en woon samen met mijn meisje.
Ik heb tijden geleden de koksopleiding afgerond, maar ben inmiddels alweer 6 jaar werkzaam in de jeugdhulpverlening. Echter is mijn passie voor koken altijd gebleven.
Sinds een jaar ben ik in het bezig van een OTP 47. Na wat cremeer werk in het begin ben ik nu sinds een halfjaar echt met Q'en bezig. D.w.z. veelal L&S. Mijn favorieten tot nog toe zijn ribbels, de BCC, burgers en ook regmatog gerookte kip. Zeer binnenkort wil ik mij gaan wagen aan de pulled pork. Ben benieuwd
Inmiddels mijn collectie uitgebreid met een WGA, een met oortjes gelukkig.
 
Hallo Maik, welkom hier
 
Welkom Ramsteen, "Weiche Teile und auch harte, stehen auf der Speisekarte"
Leuk dat steeds meer mensen van de andere kant zich hier ook aanmelden :)
 
Ik zie een soort trend ontstaan idd
 
Van harte welkom Maik!!
 
Dank allen, wat een warm welkom! :)
 
Welkom!
 
De afgelopen tijd heb ik nauwelijks wat gepost, maar wel het een en ander meegelezen. Hier wil ik weer even wat verandering in gaan brengen. Vandaar dat ik dit ook aankondig via mijn voorstel topic.
Voor aankomende donderdag staat mijn eerste brisket op de planning. Zal hier een topic over gaan aanmaken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan