Beef en Steak

Ff voorstellen!

Noah

Tondelzoeker
Hallo allemaal,

Ik ben Noah en ik lees al een hele tijd mee op het forum. Regelmatig vind ik hier antwoorden op vragen of inspiratie voor recepten. Het werd dus hoog tijd om maar eens lid te worden en mijzelf fatsoenlijk voor te stellen!

Koken is een grote hobby van mij en sinds anderhalf jaar is daar BBQ’en bijgekomen. Ik ben begonnen met een gasbbq: de Napoleon Rogue 525 met achterbrander en ‘sizzle zone’. Dankzij een aantal leuke accesoires heb ik ondertussen al van alles gemaakt, van ribs, pulled pork en côte de boeuf tot kip van het rotisseriespit.

Toch merkte ik dat de low&slow sessies erg veel bijsturen en oplettendheid vereisten dus ik heb er sinds drie weken een Grill Guru large elite bij. Deze staat sindsdien uiteraard non-stop aan en ik merk dat ik zo’n kamado toch ook wel erg fijn vind werken. Maar vooral de combinatie van de twee vind ik erg handig! Een mooi low&slow gerecht op de kamado en tegelijkertijd wat bijgerechten op de Napoleon. Ideaal!

Ik hoop de komende tijd wat foto’s te delen van mijn BBQ-sessies. Onderstaand de twee apparaten waarop dat moet gaan gebeuren 😉

IMG_6933.jpeg

IMG_8530.jpeg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan