BasBQ
Beef en Steak

even voorstellen

J

jcb02

Gast
Hoi, mijn naam is job,41 jaar, samen met mijn vrouw hebben we 2 zonen.

BBQ-en is een van mijn hobbies al vrij lang maar had me nooit via het internet daar mee bezig gehouden.

Momenteel hebben we een weber go anywhere en een 57 cm one touch (?) Met houten handvatten ( erfstuk is van mijn ouders geweest maar die hebben er nu geen plek meer voor).

Stiekem kijk ik ook een beetje naar de keramische bbq, s en hoop daar via het forum ook het nodige over te leren.
met name wat een bruikbare oppervlakte is voor 4 tot 6 personen.

Groeten 
Job

 
Van harte welkom Job!!
 
Hoi hoi! Leuk dat je mee komt doen!
 
hoi Job,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom en veel plezier hier!!!
 
Hoi Job, welkom bij het BBQ Genootschap.
Er staat van alles over keramische bbq's op het forum en anders....gewoon je vragen stellen!
 
Hallo Job, welkom hier
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Job!

Voldoende BBQ ruimte is ??n van de grootste uitdagingen die je tegen gaat komen. In principe kun je op de kleinste Weber al voor vier man grillen. Maar ja, je wilt misschien ook een keer een groot stuk maken, zoals een pulled pork. Dan is een 57 cm Weber o.i.d. wel lekker.  Keramische Q's zijn redelijk makkelijk regelbaar, stabiel in temperatuur en zuinig met brandstof. Heerlijk voor lange sessies van 10 uur, alhoewel dat op een gewone ketelbbq ook wel lukt.
Kortom: sterkte!
 
welkom job!
 
Van harte welkom Job en hou er rekening mee dat dit forum z??????r verslavend werkt :|
 
Terug
Bovenaan Onderaan