BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 
 
 

harlin

Kooltjesharker
Berichten
214
BBQ'ers

Mijn naam is Rene, binnenkort tikken we de 45 aan, samenwonend in het centrum van Nederland sinds de tijd van de houten gulden en het vierkante wagenwiel.

BBQ op de vierkante cm, ruimte is beperkt, vroeger op een dakterras, nu op een terras aan het water. Helaas (of gelukkig) geen tuin. Begonnen met de bekende wegwerp, overgestapt op een Weber 57 en terug naar een weber 47 om puur praktische redenen.

Met de voorbereidingen in de keuken hou ik me niet zo bezig, dat laat ik aan de wederhelft over. Het bereiden van het eten is mijn ding, bij anderen ben ik meestal ook meer achter de BBQ te vinden dan aan de tafel. De dingetjes er om heen beleef ik ook de grootste lol aan, na de vakanties zit de koffer vaak vol met diverse soorten sausjes en rubs uit de states.
Maar moet eerlijk toegeven de lol van de voorbereiding ga ik ook inzien, de Bobby Flay's zalm lukt prima.

Op het verlanglijstje staat nog een pizza ring & steen
Ooit nog een keer een Egg maar dan moet er wel eerst een ander huis komen met wat meer ruimte.

Gr, Rene
 
hoi Rene,
welkom bij dit edele genootschap, als je alles hebt doorgespit hier, kan het niet anders of je vind het echt helemaal leuk en kom je er niet meer vanaf
 
Van harte welkom Rene!! ;)
 
Welkom en veel plezier hier!!!'
 
Hoi Rene, welkom hier
 
Ha Rene, welkom hier!
 
Hoi Rene,

Van harte welkom bij het Genootschap!
Een medium eitje past prima op de plek van je webertje hoor ;)
 
noskos zei:
Hoi Rene,

Van harte welkom bij het Genootschap!
Een medium eitje past prima op de plek van je webertje hoor ;)

K heb nog een showmodelletje staan wat weg mag ;)
 
Gerard777 zei:
K heb nog een showmodelletje staan wat weg mag ;)

Heb er wel over lopen denken een medium egg, weber er uit en dan een ei maar het is gewoon niet praktisch. Willen er ook nog gewoon kunnen zitten :) Dus nu maar nieuwe castiron roosters voor de 47 cm en er binnenkort een WGA bij. Ding staat al jaren ongebruikt bij m'n ouders op zolder.

Toegevoegd aan de wishlist is een Thai Stove :)
 
Hoi Rene, van harte welkom!
 
welkom Rene!
 
welkom en veel plezier met de info hier, genoeg te vinden!
 
heeeeeeeeeeeeeee....Rene
Hold me tight.....

Welkom op dit mooie forum
Tis best gevaarlijk hier.

Voor je het weet sta je bavette en picanha te grillen ipc shaslicks

8)
 
Terug
Bovenaan Onderaan