BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen!

pietW

Tondelzoeker
Berichten
7
Goedemiddag allemaal,

Ik ben Piet en 36 jaar en woon in het mooie Emmeloord. Naar lang zoeken en oriënteren heb ik een maand geleden een grizzly grill large gekocht bij de Welkoop. Bevalt me prima. Al een aantal mooie stukken vlees gemaakt. En ik zal hier zeker veel tips en ideeën gaan opdoen.

Maar nu, 2 weken geleden (bij de 5de keer gebruiken) is de onderkant gescheurd (wel netjes gehouden aan het opstook protocol). Bij de Welkoop zeggen ze dat dit vaker voorkomt, iemand hier ervaringen mee? en met eventuele afhandeling? Ik lees verschillende dingen over dit bepaalde type. Reactie van de leverancier blijft tot nu toe nog uit.

Groet,

IMG_6028.jpg


IMG_6194.jpg
 

Frits

Administrator
Forumleiding
 
 
 
 
Berichten
16.279
Piet, welkom op het Genootschap.

Aangezien het zo snel gebeurde, dient degene bij wie je het gekocht hebt te regelen.
 

Squenzy

Stoker
Berichten
298
Welkom Piet! Hopelijk een snelle constructieve oplossing
 

noskos

Administrator
Forumleiding
 
 
 
 
 
 
Berichten
11.219
Van harte welkom bij het Genootschap! En ja, daar is hier al een draadje over. Dus je bent niet de enige.
 

Cherrywood

Pitmaster
 
 
 
Berichten
703
Welkom Piet. Vel plezier hier. Hoop dat je snel geholpen wordt.
 

Grimlord

Pitmaster
 
 
 
Berichten
949
Welkom Piet.
Hopelijk wordt je probleem snel opgelost.
 

@rno

BBQ Junkie
 
 
 
 
Berichten
5.333
Welkom bij het genootschap

Dat is zonde. Lijkt mij dat de Welkoop deze dient te vervangen, daar heb je’m gekocht
 

SandyMan

Gemarineerd
 
 
 
Berichten
1.695
Welkom, niet te lang wachten op de leverancier maar op gaan lossen met Welkoop inderdaad.
 

pietW

Tondelzoeker
Berichten
7
Kleine update, ik ben gisteren gebeld door de Welkoop en ze ruilen hem om tegen het nieuwe model.
Prima oplossing dacht ik zo. Tot nu toe prima te spreken over de service van de Welkoop.
 

WouterK

Tondelzoeker
Berichten
3
Ja ik heb het zelfde gehad,week of tien geleden bij de welkoop gemeld nog geen bericht gehad.200 Fahrenheit bericht gestuurd met foto’s drie a vier weken alleen een mailtje ivm ziekte duurt het wat langer, intussen is hij omgeruild voor een nieuwe door 200 fahrenheit .oh ja het slotje brak ook nog eens af.☹️

DC12D476-9322-40BF-9946-F6A1832DD7FC.jpeg


2855ADFF-D68E-4E76-BD99-17F4F2E9287D.jpeg
 

pietW

Tondelzoeker
Berichten
7
Ja ik heb het zelfde gehad,week of tien geleden bij de welkoop gemeld nog geen bericht gehad.200 Fahrenheit bericht gestuurd met foto’s drie a vier weken alleen een mailtje ivm ziekte duurt het wat langer, intussen is hij omgeruild voor een nieuwe door 200 fahrenheit .oh ja het slotje brak ook nog eens af.☹️

Bekijk bijlage 29092

Bekijk bijlage 29093
Ik begreep al dat het vaker voor kwam bij dit model. Voor welke hebben ze hem bij jou omgeruild?
 

Pascal

Pitmaster
 
 
 
Berichten
778
de welkoop gemeld nog geen bericht gehad.200 Fahrenheit bericht gestuurd met foto’s drie a vier weken alleen een mailtje ivm ziekte duurt het wat langer,
Misschien moeten ze eens wat vacatures openen daar. Bij 200fahrenheit bedoel ik. Anyway. Welkom bij de club.
 
Bovenaan Onderaan