BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

D

DaVince

Gast
Hallo allemaal,
Heb mij zojuist aangemeld op het forum na een aantal weken meegelezen te hebben. Afgelopen vakantie flink met mijn WGA aan het stoeien geweest, en onlangs ook een mooie OT platinum 47 op de kop kunnen tikken. Ik heb reeds veel leuke ideeen op het forum voorbij zien komen, en ook al aardig wat gemaakt inmiddels. Wat dat betreft heb ik er een nieuwe hobby bij! Is de oven binnen een mooi stuk gereedschap, uit de Q is vaak nog lekkerder!!
Groet,
DaVince
 
Davince, welkom op het forum. Wij zijn benieuwd naar je kunsten en zien daar graag de resultaten van.
 
Welkom! Ben benieuwd naar je creaties!
 
Hoi DaVince,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom op het forum van het BBQ Genootschap.
 
hoi DaVince,

welkom bij dit edele genootschap, voel je thuis en stel je vragen.
Ben  ook benieuwd naar wat je al zo maakt op je bbq
 
Ha DaVince, gezellig dat je er bent!
 
Welkom DaVince! Veel plezier op het forum!
 
Hoi DaVince, welkom bij ons.
 
Welkom DaVince.
 
Welkom bij dit leuke genootschap ! Have fun !
 
Allemaal heel hartelijk bedankt voor het warme welkom, die in mijn ogen net zo warm is als de hitte die van de Q afkomt!!
Ik zal zeker in de toekomst wat creaties op het forum laten zien zodra de gelegenheid zich voordoet. Wel ben ik bang dat dit nog even een paar weekjes kan duren ivm werk en zo. Het feit dat het rond etenstijd al donker is buiten helpt ook niet helaas, maar ik ga in ieder geval mijn best doen.
 
Ik ben ook niet blij met de hoeveelheid licht op het moment hoor :( Flitsen is ook niet alles voor eten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan