Beef en Steak

Even voorstellen

kbrand

Tondelzoeker
Hallo,

Mijn naam is Kevin en heb me enige tijd geleden aangemeld op dit forum. Bedankt voor de acceptatie in ieder geval!

Omdat ik opzoek was naar inspiratie en tips voor een kamado tafel kwam mijn google search bij dit forum uit, nog specifieker bij het topic van mrooding. Vandaar de aanmelding zodat ik hem een aantal vragen kon stellen over zijn ontwerp.

Na heel veel tekenen nu bij mijn definitieve ontwerp aanbeland, nu dacht ik voordat ik mijn eigen topic open en mijn eerste ervaring deel, eerst even hier voorstellen.

Ik ben pas sinds een paar maanden actief met de barbecue hobby bezig. Natuurlijk al vaker gebarbecued, voornamelijk op briketten, wegwerp barbecues en de laatste jaren op een oude gas-barbecue van mijn vader. Deze laatste begon te roesten en is eigenlijk onbruikbaar.
De lente brak aan en toen begon het al te kriebelen, er moest een nieuwe barbecue komen, en dit keer wilde ik het serieuzer aanpakken.

In eerste instantie wilde ik een nieuwe gas-barbecue maar toen kwam de kamado in de picture en was ik verkocht.

Nu staat er een Bastard Solo Large 2020 in de achtertuin te wachten op zijn definitieve plek: de kamado tafel, maar daarover binnenkort meer in mijn eigen topic in de “Waar staat je barbecue” sectie.

Gr,

Kevin

welkom hier
een kamado die staat te wachten? gebruiken dat ding!

welkom hier
een kamado die staat te wachten? gebruiken dat ding!

Een zeer terechte opmerking! Hij kan ook zonder tafel al op de tafelvoet of op de grond gebruikt worden. Hij staat nu op een deel van de palet waar hij mee verstuurd is.

Heb de Bastard afgelopen vrijdag ontvangen maar hij heeft wat beschadigingen af fabriek en de desksel steekt aan 1 kant bijna 1 cm over de base, dus ik heb hem bewust nog even niet gebruikt :(. nog geen reactie van DeWitSchijndel. Komt hopelijk snel een passende oplossing.

Hoi Kevin,
welkom bij het Genootschap

Hoi Kevin. Welkom en succes met het verhelpen van de schade
Zonde dat je’m nu niet kan gebruiken nog

Terug
Bovenaan Onderaan