BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

V

Vmulder

Gast
Hallo,

Ik ben de collega van Bob (Bobvt78). Al vrij snel kwamen we er achter dat we dezelfde hobby hebben; BBQ'en. Bob maakte me attent op dit forum.

Ik woon in Den Bosch. Steek zoals ieder hier graag de bbq aan. Krijg vaak de opmerking "maar daar is het toch helemaal geen weer voor" , wat op zich klopt maar dan staat de BBQ voor de schuifdeur ik ik zit binnen.

De BBQ collectie is inmiddels tot 3 gegroeid. 47 cm Weber werd opgevolgd door de 57 cm Weber.  Tijdens een vakantie miste ik toch iets..een wegwerp bbq is maar goed in 1 ding...weg gegooid worden.. toen kwam de Smokey Joe.  Een Bastard staat op de verlanglijst...maar die zal daar nog wel even op blijven staan.

Ik heb een keer een leuke cursusmiddag gedaan, daar heb ik geleerd dat een vleesthermometer onmisbaar is en dat alles wat in de oven kan ook op de bbq kan. Dat heb ik dan ook gedaan, pizza,  brood, appeltaart, ananas etc.

favoriete recept:  Dikke biefstuk op stokbrood.... lekker en simpel.

Ik zit aan te hikken tegen het maken van pulled pork. Lijkt me erg leuk om te doen,maar hoe kom ik aan het vlees de kruiden etc...

Helaas is 1 dochter vegetarisch geworden daarom ook op zoek naar iets vegetarisch wat niet smaakt als dat vlees ontbreekt.

Waar ik vooral naar zoek zijn recepten die eenvoudig zijn maar toch iets extra's hebben. (boodschappen doen is geen hobby). Ik ga vanavond op mijn gemak het forum doorzoeken.

Groeten,
Vincent




 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
hoi Vincent,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom!
Leuke intro ;)
 
Vincent, welkom op het BBQ Genootschap!

Procureur van twee kilo kan je gewoon bestellen bij de slager en kruiden kan je heel goed zelf mengen ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan