BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

ceetn

Tondelzoeker
Berichten
3
Ik ben C?dric, woon in het voor jullie waarschijnlijk verre West-Vlaanderen, Belgi?. Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb door alle mooie creaties die jullie maken me ook een Weber aangeschaft aangezien ik stiekem een beetje jaloers was  ;)
Het is een Weber Master Touch 57 geworden en hoop dat ik met deze ook zo veel lekkers zal kunnen klaarmaken. Vanavond een eerste poging tot bier-blik-kip aangezien ik dit met mijn vorige BBQ niet heb durven proberen.
 
Welkom C?dric en een Bier blik kip gaat zeker lukken op de Master touch. Maak er een mooi verslag en foto's van en je hebt direct je eerste sticker te pakken.

Veek plezier.
 
Richard Soeteman zei:
Welkom C?dric en een Bier blik kip gaat zeker lukken op de Master touch. Maak er een mooi verslag en foto's van en je hebt direct je eerste sticker te pakken.

Veek plezier.

Beetje off-topic een in bericht waar ik me voorstel, maar vraag me 1 ding af, plaats je de kip best op de onderste rooster in een bakje tussen de kolen of op de bovenste rooster?
 
Welkom hier C?dric!

Ik zet de kip op het kolenrooster, in een lekbak tussen de kolen. Als je je GBS-rooster zonder inzet gebruikt kun je daar evt bijgerechten op grillen.
 
Ceriel zei:
Welkom hier C?dric!

Ik zet de kip op het kolenrooster, in een lekbak tussen de kolen. Als je je GBS-rooster zonder inzet gebruikt kun je daar evt bijgerechten op grillen.

Bedankt! Zo had ik het inderdaad ook voor ogen, maar op verschillende plaatsen zag ik dat ze de kip op de rooster zetten, maar dan heb je waarschijnlijk niet genoeg hoogte tussen de rooster en het deksel.
 
ceetn zei:
Richard Soeteman zei:
Welkom C?dric en een Bier blik kip gaat zeker lukken op de Master touch. Maak er een mooi verslag en foto's van en je hebt direct je eerste sticker te pakken.

Veek plezier.

Beetje off-topic een in bericht waar ik me voorstel, maar vraag me 1 ding af, plaats je de kip best op de onderste rooster in een bakje tussen de kolen of op de bovenste rooster?

BCC%20010_zps8eebdbbf.jpg


BCC%20008_zpsd2461420.jpg


Op deze manier werkt het prima.

Ceriel + 1.

Succes !
 
hoi C?dric,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom en succes!
 
Welkom hier. En West vlaanderen is niet voor iedereen heel ver hoor  ;)
 
Welkom C?dric, ik heb de bcc zelfs op een ompact kettle gedaan, kleiner blikje, maar niet ideaal.
succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan