BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen: Erwin Dijkstra

  • Onderwerp starter Erwin grillmeister
  • Startdatum
E

Erwin grillmeister

Gast
Hallo beste mensen,
sinds gisteren maak ik deel uit van het BBQ genootschap.
Ik woon in Grou - Friesland - en ben enthousiast koker van eten op diverse manieren. Ben al jaren overtuigd gebruiker van de Skotelbraai op vakantie, dit temeer omdat je binnen 1 minuut aan de slag kunt om een maaltijd voor 4 mensen te bereiden. Heb sinds twee jaar een prachtige 57cm Weber kogel-bbq voor thuis waarmee ik grill, rook, etc. Wat ik erg leuk en lekker vind zijn de diverse 'smaken' rookhout van Weber, die gebruik ik dan ook regelmatig om hele kippen mee te roken. Voor de aankomende zomervakantie heb ik dan toch 'orde op zaken' gesteld door de aanschaf van een Weber Go Anywhere bbq. Zo heb ik een aardige veldkeuken bijelkaar dacht ik zo, het is tenslotte het lekkerst om de echte smokey smaak aan je vlees te krijgen. Mijn vakantiefavorieten zijn: forel met kruiden en olijfolie in folie en: konijnenbouten. Als je de Intermarch?s in Frankrijk kent weet je genoeg..
Ok, veel bak- en braadplezier toegewenst!
Erwin
 
Erwin van Harte Welkom op dit gezellige forum!
 
Hallo Erwin , welkom hier
 
Welkom Erwin op dit zeer fijne forum!! :p
 
hoi Erwin,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Erwin, veel info te vinden hier!
 
Welkom Erwin! Grappig je bent bijna een "buurtgenoot" van me  :)
Veel plezier hier!!
 
Hoi Erwin, welkom hier en veel plezier!
 
Welkom Erwin en veel plezier hier!!!
 
Hoi Erwin,

Van harte welkom bij het Genootschap!
Met toevoeging aan je naam leg je de lat trouwens wel meteen heel hoog ;) Ben benieuwd wat er allemaal van je barbecue afrolt!
 
Ha Erwin, welkom hier!
 
Welkom op dit geweldige forum!
 
Terug
Bovenaan Onderaan