BasBQ
Beef en Steak

Ervaring met bbqsale.eu

 
 

niels.mansveld

Sprokkelaar
Berichten
37
Ik ben aan het rondkijken naar een WBS en nu kwam ik op deze site terecht. https://www.bbqsale.eu/shop/

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze site?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Niels, hier heb ik geen ervaringen mee.

Maar bij mij gaan een paar alarmbellen af:
- welk bedrijf gaat bbq?s Afprijzen als de vraag het hoogst is?
- kan niet vinden waar vandaan ze verstuurd worden.
- de site is pas sinds 14 mei in de lucht.

https://whois.eurid.eu/nl/search?domain=Bbqsale

Daar bestel ik dus niet.
 
Als het te mooi klinkt om waar te zijn dan is het dat waarschijnlijk ook.

Maar je zou met een verzekerde credit card kunnen bestellen. Dan kun je je geld terugvragen als ze niet leveren.

Garantie zit er niet op denk ik zo.
 
Link werkt hier niet (meer). Dubieuze site volgens mij.
 
Site ziet er nog redelijk betrouwbaar uit en de prijzen zijn inderdaad er mooi.
Ze menen de korting te kunnen geven door de vestiging in belastingvrij gebied.
Daarbij heb je ook geen garantie (tenminste daar ga ik van uit).

Ik zou het wel aandurven met betaling via Paypal of creditcard.
 
Het probleem met verzending uit taxvrij gebied dat je normaal dan belasting betaalt bij invoer, dus zou er nog wat geld bijkomen voor douanekosten en inklaringskosten (voor zover ik er verstand van heb)
 
Even iets in het  winkelmandje gedaan en bij betaling krijg je dan:
Direct bank transfer
Make your payment directly into our bank account. Please use your Order ID as the payment reference. Your order will not be shipped until the funds have cleared in our account.

Andere betaalmogelijkheden zijn er niet.

En dit staat ook op de website:
What sets us apart from other stores is that we operate our warehouses in Ras Al Khaimah
The products are shipped from our warehouse in Spain. Delivery time to the EU takes 5 to 7 days. Worldwide up to 14 days.

Ze werken van hun warehouse in Ras Al Khaimah, maar versturen vanaf hun warehouse in Spanje? Waarom niet direct vanaf Spanje werken?
Ik zou er niets bestellen, geld overmaken naar het buitenland zonder het terug te kunnen claimen, niet doen.
 
Brecht zei:
Het probleem met verzending uit taxvrij gebied dat je normaal dan belasting betaalt bij invoer, dus zou er nog wat geld bijkomen voor douanekosten en inklaringskosten (voor zover ik er verstand van heb)

En dat kan heel lelijk hoog oplopen...
 
dubieuze site volgens mij, taksvrij verzenden vanuit de arabische emiraten in Spanje  :D :D :D . Het moet niet gekker worden vind ik. Lijk mij zo'n site waar je enkel geld kan naar toe sturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan