Beef en Steak

Eerste x picanah

Leander

Tondelzoeker
De eerste keer picanah, simpel gehouden tijm, rozemarijn knoflook zout en peper.

Het was heeeeerlijk mals en de smaak mmmmm
20220710_165204.jpg

Uit de oven?

Verplaatst naar de Rookkamer.
Lezen schijnt toch heel moeilijk te zijn, volgende keer misschien leesbrillen uitdelen🤓

Lezen schijnt toch heel moeilijk te zijn, volgende keer misschien leesbrillen uitdelen🤓
Nou zeg….

Het is de zoveelste post zonder bbq-foto. Zelfs de namen van de categorieën zijn er op aangepast. Bbq-foto verplicht.
Op een gegeven moment houdt het
Het is de zoveelste post zonder bbq-foto. Zelfs de namen van de categorieën zijn er op aangepast. Bbq-foto verplicht.
Op een gegeven moment houdt het op.
Die pet past ons allemaal….. 😂😂 ( ik hoop dat je oud genoeg bent om deze slogan te herkennen, zo niet is internet je vriend)

Het is maar hoe je het interpreteert. Low en slow is het onderwerp toch? Het is gemaakt op de BBQ. Wil je een foto van een BBQ of van het gerecht dat gemaakt is. Of moet het gerecht nog op de BBQ liggen. Hey wil best een foto van een BBQ maken maar de basterd urban staat al genoeg op t forum.
Sorry dat ik dacht dat het om het op de BBQ low n slow gemaakte gerecht ging 🤷

Je hebt gelijk voor wat betreft het Low en Slow, maar de regel is dat er minimaal 1 foto van je gerecht op de BBQ moet zijn. En er zijn nooit genoeg foto's van zo'n mooie BBQ 😛

Ik heb de namen van de subforums aangepast om de onduidelijkheid die er blijkbaar is bij nieuwe leden weg te nemen. Mensen die het niet eens zijn met beslissingen van de leiding mogen dit zoals altijd bij diezelfde forumleiding melden. En doen doen we daar verder niets mee....

Terug
Bovenaan Onderaan