Zo mijn eerste post (op het voorstellen na dan
).
Het was tijd voor de snelle pulled pork, ik ben nog niet echt ervaren dus zullen vast verbeteringen zijn. Maar iedereen thuis was heel erg tevreden en er ligt nog een mooi portie in de vriezer.
Een stuj procureur van ruim 2kg:
Even lekker in de rub gezet:
Het stukje paste maar net in mijn compacte grill guru. Maar het ging net goed:
En na het inpakken, stomen, rusten was het tijd voor het pullen:
Tot slot genieten van heerlijk broodje:
Al met al een prima dagje al zeg ik het zelf, nu wel nog meer drang naar een grotere Q, zodat ik in 1x een grotere voorraad kan maken.
Het leek nog wel even fout te gaan, want mijn temperatuurmeter op de grill schoot omhoog na het inpakken in aluminiumfolie. Maar de meter op grill guru bleef stabiel. Is dit een bekend punt met aluminiumfolie en temperatuurmeter?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Het was tijd voor de snelle pulled pork, ik ben nog niet echt ervaren dus zullen vast verbeteringen zijn. Maar iedereen thuis was heel erg tevreden en er ligt nog een mooi portie in de vriezer.
Een stuj procureur van ruim 2kg:

Even lekker in de rub gezet:

Het stukje paste maar net in mijn compacte grill guru. Maar het ging net goed:

En na het inpakken, stomen, rusten was het tijd voor het pullen:

Tot slot genieten van heerlijk broodje:

Al met al een prima dagje al zeg ik het zelf, nu wel nog meer drang naar een grotere Q, zodat ik in 1x een grotere voorraad kan maken.
Het leek nog wel even fout te gaan, want mijn temperatuurmeter op de grill schoot omhoog na het inpakken in aluminiumfolie. Maar de meter op grill guru bleef stabiel. Is dit een bekend punt met aluminiumfolie en temperatuurmeter?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk