BasBQ
Beef en Steak

Eend

 

ROJspd

Sprokkelaar
Berichten
48
Nadat je elke dag tijdens je vakantie (Center Parcs) langs een vijver loopt met eenden erin krijg je vanzelf zin in eendje.

IMG_1964_zps34c11204.jpg

Ook nog te koop bij de lokale supermarkt. Supermarkt had geen groot assortiment, maar wel een bbq vriendelijk.

IMG_1967_zps12e1ca3e.jpg

Effe insnijden en hierna behandelen met pezo.

IMG_1978_zpsaeb285b8.jpg

Vlammen, wat een heerlijke aroma's komen er vanaf.

IMG_1981_zpsf970cd56.jpg

Een tikkie te ver, maar nog steeds erg lekker. Was helaas mijn foodprobe vergeten.  :(

Een heerlijk stukje vlees gaan wij zeker vaker bereiden.
 
ziet er heerlijk uit, eend is inderdaad een heel erg lekker stukje vlees.
Staat bij ons oa vanavond ook op het menu
 
Yum, heerlijk, ligt altijd wel in de vriezer hier!
 
Deze borsten vind ik heerlijk!! ;)
 
Ow.... Katrien gaat er hier bij ons ook altijd goed in!
Lekker hoor :p
 
Ik zag Vd week dat bij de Lidl de eendenborsten (tamme, diepvries) in de reclame waren. In katwijk tenminste.
 
structor zei:
Heerlijk zo'n eendeborstje. Ook altijd leuk voor de buren :D
Euhh buren, geen last van gehad. Althans het was bij center-parcs. Voordeel van 1 week gaan na vijf dagen weer nieuwe buren en tja Duitsers;  Je ne parle pas allemand.  :>
 
in Oegstgeest ook Adriaan, wij hadden ze vanavond ook, waren heerlijk
 
Hoe lang ligt die eend nou op de Q?
Het is idd een heerlijk stukje vlees wat ik zelf ook graag mag eten. Heb het alleen nog niet van de bbq gehad.
 
150degrees zei:
Hoe lang ligt die eend nou op de Q?
Het is idd een heerlijk stukje vlees wat ik zelf ook graag mag eten. Heb het alleen nog niet van de bbq gehad.

Echt enkele minuten per kant dan nog heel even onder de folie.
 
Mooi gemaakt , maar ik snap het niet lopen ze langs het water met je mee , maar zie ik toch een verpakte liggen? :D
 
riona zei:
Mooi gemaakt , maar ik snap het niet lopen ze langs het water met je mee , maar zie ik toch een verpakte liggen? :D
Ik had er een te pakken, maar mocht hem/haar alleen brood voeren van mijn kinderen.  X(
 
Terug
Bovenaan Onderaan