Gister was het prachtig weer en om de geboorte van onze zoon te vieren gingen we lekker gek doen met de buiten keuken.
De vrouw wil ook de nieuwe speetjes onder de knie krijgen. Zo gezegd zo gedaan. Een mooi recept gevonden voor apfelstrudel en aan de slag.
Met het aansteken had ik zelf dan wel gedaan maar de rest heeft ze allemaal zelf gedaan. Trotse man.
Een klein half uurtje later was die klaar.
Man man dat was lekker. Mevrouw mag vaker gaan bakken!
Voor het avond eten wilde ik eens een wel bekend forum recept gaan proberen. Namelijk de saté van tante miho. Alles stond al sinds gister lekker in de marinade. Natuurlijk gingen we hiervoor de nieuwe quoco gebruiken.
Man man de geur die hier van af kwam. Het water loopt je in je mond!
Wat hebben wij heerlijk gegeten.
Deze keer wat minder foto’s dan normaal maar met 3 kids moet je keuzes maken
.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De vrouw wil ook de nieuwe speetjes onder de knie krijgen. Zo gezegd zo gedaan. Een mooi recept gevonden voor apfelstrudel en aan de slag.
Met het aansteken had ik zelf dan wel gedaan maar de rest heeft ze allemaal zelf gedaan. Trotse man.

Een klein half uurtje later was die klaar.

Man man dat was lekker. Mevrouw mag vaker gaan bakken!
Voor het avond eten wilde ik eens een wel bekend forum recept gaan proberen. Namelijk de saté van tante miho. Alles stond al sinds gister lekker in de marinade. Natuurlijk gingen we hiervoor de nieuwe quoco gebruiken.

Man man de geur die hier van af kwam. Het water loopt je in je mond!
Wat hebben wij heerlijk gegeten.
Deze keer wat minder foto’s dan normaal maar met 3 kids moet je keuzes maken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk