Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb 2 D.O. zonder pootjes gemakkelijk voor gebruik op een rooster als ik deze wil gebruiken met kooltjes er onder zet ik ze op steentjes.Je moet even opletten wat je er mee wil gaan doen.
er zijn 2 soorten, met pootjes en zonder.
De Dutch ovens met pootjes zijn gemaakt om “outdoor” te gebruiken, dat wil zeggen je kunt er kooltjes onder leggen of hem stabiel in een (kamp)vuur zetten.
De versie zonder pootjes is vanzelfsprekend makkelijker voor op een kamado of andere bbq.
Ik heb er zelf diverse, met en zonder pootjes. De grootste is van de windmill (welkoop) en heeft pootjes.
koop er ook gelijk een pot crisco bij, dan blijft hij netjes.
Je moet even opletten wat je er mee wil gaan doen.
er zijn 2 soorten, met pootjes en zonder.
De Dutch ovens met pootjes zijn gemaakt om “outdoor” te gebruiken, dat wil zeggen je kunt er kooltjes onder leggen of hem stabiel in een (kamp)vuur zetten.
De versie zonder pootjes is vanzelfsprekend makkelijker voor op een kamado of andere bbq.
Ik heb er zelf diverse, met en zonder pootjes. De grootste is van de windmill (welkoop) en heeft pootjes.
koop er ook gelijk een pot crisco bij, dan blijft hij netjes.
Ik heb hier exact de zelfde opstelling.Ik heb 2 D.O. zonder pootjes gemakkelijk op gebruik op een rooster als ik deze wil gebruiken met kooltjes er onder zet ik ze op steentjes.
Dat doe ik ook als ik een wat groter oppervlak van m'n rooster wil gebruiken bij indirekte bereidingen danmet de pizzasteen er op.
Op deze manier kan ik bijna heel m'n gril opp gebruiken.