BasBQ
Beef en Steak

Dry aged rib eye

 
 
 
 

Alabama

Kooltjesharker
Berichten
206
For lunch today

2012-02-25135418.jpg


Target temp 135F
2012-02-25135754.jpg


BBQ baked beans
2012-02-25140358.jpg


2012-02-25140809.jpg


'Southern Style'  ;)
 
Ziet er lekker uit, mag begint te knorren 8)
 
For Lunch ?, wat eet je bij het avondeten  :p
 
Mooie ribeyes, waar heb je die vandaan? Ik heb niet helemaal door of jij nu nog in Alabama woont, of nu hier in Nederland. Wat de USA is zelfs mij te ver om even een paar ribeyes te scoren... ;-)
 
@Boldeagle, na deze lunch was het een 'light' diner geworden

@Dominique, ik woon in Amersfoort, maar kom uit Alabama (inmiddles 10jr geleden...) 
Rib eye's zijn via Spoelder in Laren.
 
dat is een hele lekkere lunch geweest
 
@ Alabama, Laren is te doen.... ;-)
 
Dominique zei:
@ Alabama, Laren is te doen.... ;-)

Hmm, in Laren ben ik nog nooit geweest, Alabama wel een paar keer. 8)

Mooie stukjes vlees, beans met bacon lijkt me ook wel wat. Wat zijn die groene frutsels op je bord?
 
Zo, dat zijn lekker steaks! De beans zien er ook goed uit, hoe kan het ook anders met bacon ;)
 
Wow, wat een mooie stukken vlees!
 
@Nosmo, de groene is just for decoration  ;)

Na een paar dagen rond kijken hier ben ik achter gekomen dat ik moet aan mij presentation werken. Mij foto's ziet er niet zo goed uit.

My Grandma used to say 'it's not fancy but it tastes good.'
 
Presentatie blijft moeilijk vind ik, als je een hele dag de tijd hebt voor je foto's is het geen probleem, maar ik wil het graag gewoon opeten dus het is altijd een compromis :D
 
Je foto's zijn toch prima zo.

Ik zou me niet te druk maken over de presentatie, zelf maak ik bijna altijd alleen foto's van het hoofdgerecht en dat is dan vaak ook nog onder tijdsdruk omdat "If you're lookin', you ain't cookin" of omdat de familie aan tafel zit te wachten en die willen geen koude prak.

 
Terug
Bovenaan Onderaan