BasBQ
Beef en Steak

DO en Gasser weer eens aan!

 
 
 
 

Lin

Gemarineerd
Berichten
2.301
Meestal gebeurt het koken op mijn groene ei maar vandaag heb ik de DO en de gasser maar weer eens aangezet. Ook wel weer eens erg leuk.
Inspiratie opgedaan in het Barbecue magazine, het recept van Andrea Snijder een beetje aangepast en het was heerlijk!!

Hieronder de bewijzen!  B-)


6hu5tv.jpg


2j0c9le.jpg


2w2ldfp.jpg


rihehh.jpg


t02sg2.jpg


2rwvmzp.jpg


2ywekpj.jpg


k2ftyd.jpg


2d8ev79.jpg


hstmbr.jpg


99lx6g.jpg
 
De DO en de gasser... als ik de foto's niet had gezien zou ik denken dat je gewoon in de keuken stond, Lin!  :(
Geweldig zeg, zo lekker buiten aan de gang gaan... mooie foto's en wat een heerlijke BBQ place heb je daar met die UDS en die mooie platen aan de muur! (waar heb je die gescoord?)
 
Thanx Sander! De platen komen van de Kwantum, Xenos en een adresje via Marktplaats.  Zijn er erg blij mee!
 
Dat ziet er lekker uit.
Mooie spiesjes hoor.
En een lekker balletje erbij.
 
Fijn maaltijdje zo. Heerlijk!
Op facebook was deze week in de smoke en bbq groep de 'gasser-discussie' weer losgebarsten. Gas was voor homo's, werd beweerd. Erg beschamend allemaal.
Ik zeg: lekker doorgassen, ziet er lekker uit!
 
Tja, meestal op de BGE maar soms is de Gasser gewoon heel handig en lekker!
 
wat een prachtige maaltijd, ziet er heerlijk uit
 
El Fumarole zei:
Fijn maaltijdje zo. Heerlijk!
Op facebook was deze week in de smoke en bbq groep de 'gasser-discussie' weer losgebarsten. Gas was voor homo's, werd beweerd. Erg beschamend allemaal.
Ik zeg: lekker doorgassen, ziet er lekker uit!
Really??? Ik heb ook mijn voorkeur voor bbq maar om een ander nu zo in een hoek te zetten vanwege een andere mening, beetje jammer
 
structor zei:
El Fumarole zei:
Fijn maaltijdje zo. Heerlijk!
Op facebook was deze week in de smoke en bbq groep de 'gasser-discussie' weer losgebarsten. Gas was voor homo's, werd beweerd. Erg beschamend allemaal.
Ik zeg: lekker doorgassen, ziet er lekker uit!
Really??? Ik heb ook mijn voorkeur voor bbq maar om een ander nu zo in een hoek te zetten vanwege een andere mening, beetje jammer
Werd wel netjes mee omgegaan trouwens. Postje werd verwijderd.
 
Ziet er goed uit,... bewijs geleverd! ;)
Ook een mooie stek zeg om lekker bezig te zijn. Heb eind vorig jaar ook een DO aangeschaft en nog steeds erg blij mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan