Aangezien het al weer echt veel te lang is geleden dat ik serieus had gebbq-ed en het gisteren rokjes dag en ook BBQ dag was heb ik de stoute handschoenen aangetrokken om voor wat vrienden iets lekker van de Q te toveren.
Het hele maak proces ben ik uiteraard vergeten te fotograferen. Dus blijven de lekkere plaatjes over.
Coquilles gemarineerd in Olie, bieslook, chilli peper en limoen. Daarna een sausje van de marinade gemaakt.
Tussengerecht Crispy Duck rolls met een saus van Lentebock
De eend eerst op lage temperatuur gerookt met kersenhout en de vetkant afgebakken in een pan met Ghee
Hoofdgerecht: Lamsrack gemarineerd in Pinot Noir en Rozemarijn. Daarna ook saus gemaakt van de marinade. Door de hectiek geen foto van de Q.
Vond ook nog wat verdwaalde foto's van pasen. Dit waren Scotch Eggs.
Nu maar hopen dat we deze week wat meer tijd vinden om nog wat te fabrieken.
Het hele maak proces ben ik uiteraard vergeten te fotograferen. Dus blijven de lekkere plaatjes over.

Coquilles gemarineerd in Olie, bieslook, chilli peper en limoen. Daarna een sausje van de marinade gemaakt.

Tussengerecht Crispy Duck rolls met een saus van Lentebock

De eend eerst op lage temperatuur gerookt met kersenhout en de vetkant afgebakken in een pan met Ghee

Hoofdgerecht: Lamsrack gemarineerd in Pinot Noir en Rozemarijn. Daarna ook saus gemaakt van de marinade. Door de hectiek geen foto van de Q.

Vond ook nog wat verdwaalde foto's van pasen. Dit waren Scotch Eggs.

Nu maar hopen dat we deze week wat meer tijd vinden om nog wat te fabrieken.