BasBQ
Beef en Steak

Dilemma; uitschrijven of dik worden...

 
 

RichardElCheapo

Sprokkelaar
Berichten
31
Na zeer recent forumlid te zijn geworden, ben ik nu inmiddels enige uren aan het rondstruinen. Daarbij zie ik de meest uiteenlopende culinaire creaties voorbij schuiven, welke bij mij bovenstaande vraag oproepen. Lieve Mona, wat moet ik nou toch. Het water loopt mij inmiddels in de mond. Een voorzichtige schatting resulteert in een verdubbeling van mijn huidige gewicht. Help!
 
Normaal is het advies alles met mate Hier voegen we vrienden /collegae/buren /familie /forumleden toe .
En je persoonlijkheid groeit er alleen maar van:D
 
Van barbecuen wordt je helemaal niet dik.
Maar dat opeten....m?n, dat zet echt aan!
 
alles wat je aankomt is (zelf)betaalt ,en  een auto zal je morgen maar is van de wereld rijden.
was dan toch zonde van al dat overgeslagen lekkere (vette) vlees dat ..
en wbt fietsen...moeilijk eten met een stuur in je handen :D
 
alles wat je aankomt is (zelf)betaalt ,en  een auto zal je morgen maar is van de wereld rijden.
was dan toch zonde van al dat overgeslagen lekkere (vette) vlees dat ..
en wbt fietsen...moeilijk eten met een stuur in je handen :D
 
Meer om van te houden hoorde ik Domi wel eens zachtjes in mijn oor fluisteren...
 
Rond is ook een vorm!
 
Haha. Je bent hooked  B-)
Al schrijf je jezelf uit, je blijft terugkomen.
Het laat je nooit meer los.
Geniet van deze verslaving!
 
Gewoon een 100 kilo feestje geven en door.....
 
Welkom Richard, ik zeg je hebt je keuze al gemaakt :D

Sander72 zei:
Meer om van te houden hoorde ik Domi wel eens zachtjes in mijn oor fluisteren...
Domi en fluisteren, ja hoorrrrrrrrr =)) =))


El Fumarole zei:
Van barbecuen wordt je helemaal niet dik.
Maar dat opeten....m?n, dat zet echt aan!
=)) =))
 
Lol. Ik weet genoeg. Heb me blijkbaar vrijwillig bij de BBQ-tak van de ??n of andere outlaw biker for life gang aangesloten. Zal mijn lot dragen als een vent. Gelukkig haal ik nog een stukje zelfbescherming uit het te besteden budget voor brandstof en vlees.
 
RichardElCheapo zei:
Lol. Ik weet genoeg. Heb me blijkbaar vrijwillig bij de BBQ-tak van de ??n of andere outlaw biker for life gang aangesloten. Zal mijn lot dragen als een vent. Gelukkig haal ik nog een stukje zelfbescherming uit het te besteden budget voor brandstof en vlees.
Je had de topics in huishoudelijk voor korting op briketten en vlees gevonden =)).  >:) >:) >:) >:)
 
Resistance is futile...
 
Terug
Bovenaan Onderaan