BasBQ
Beef en Steak

De grote kamado zoektocht

Weet iemand de diameter van de heatdeflector van de KJ1?

Ik wil een dienblad gaan kopen als drippan maar weet niet welke diameter ik moet kopen.
 
Weet iemand de diameter van de heatdeflector van de KJ1?

Ik wil een dienblad gaan kopen als drippan maar weet niet welke diameter ik moet kopen.

Ik neem even aan dat die van de masterbuilt exact dezelfde maat is, aangezien alles van KJ op de MB past. Ik heb de Bastard large drip pan, deze heeft een diameter van 34CM en is bijna het perfecte formaat. Geen antwoord op je vraag maar goede richtlijn voor de pan :)

Edit: Mijn deflector is volgens mij 38cm diameter
 
Ik neem even aan dat die van de masterbuilt exact dezelfde maat is, aangezien alles van KJ op de MB past. Ik heb de Bastard large drip pan, deze heeft een diameter van 34CM en is bijna het perfecte formaat. Geen antwoord op je vraag maar goede richtlijn voor de pan :)

Edit: Mijn deflector is volgens mij 38cm diameter
Thanks. Dan weet ik ongeveer wat wel en niet kan
 
Weet iemand de diameter van de heatdeflector van de KJ1?

Ik wil een dienblad gaan kopen als drippan maar weet niet welke diameter ik moet kopen.

Ik heb de drippan van KJ zelf. Maar achteraf gezien had ik beter zo eentje genomen van 2 helften. Dus telkens als ik nu 1 deflector gebruik, plooi ik er eentje in alu folie.
 
Ik heb de drippan van KJ zelf. Maar achteraf gezien had ik beter zo eentje genomen van 2 helften. Dus telkens als ik nu 1 deflector gebruik, plooi ik er eentje in alu folie.
Die halve had ik ook gezien. Misschien 1 halve en een dienblad als ik beide helften ga gebruiken.
 
Die halve had ik ook gezien. Misschien 1 halve en een dienblad als ik beide helften ga gebruiken.

Plaats gewoon beide halve tegen mekaar, en je hebt een ganse. Dat drupje dat er tussen zou kunnen vallen, is de moeite niet. Ik vergeet zelfs de halve tijd die pan erin te steken. Dan hangt er wat op de deflector en dat schraap ik met een plamuurmesje eraf. Kan de steen wel tegen.
 
Ik pak hem ook in, een deflectorplate is ook gemakkelijk weer stralend wit te krijgen door hem ff flink warm te laten worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan