BasBQ
Beef en Steak

Dagdeal bij Vuur & Rook: CookPerfect Intelligent Meat Thermometer

 

Sandeman

Kooltjesharker
Berichten
144
als het niet mag dan mag ie (uiteraard) verwijderd worden.

Ik heb 'm besteld na een review te hebben gelezen, lijkt mij een goede deal van €89,95 nu voor €39,95:

CookPerfect Intelligent Meat Thermometer
 
Wat maakt deze zo speciaal? Zelf heb ik de inkbird IBT 6xs voor 2 tientjes meer. De inkbird IBT 4XS kost €54 en is waterdicht.

Daarom dat ik benieuwd ben naar deze.
 
Volgens mij meer de Cook perfect niet alleen aan de punt van de probe maar op verschillende plekken in de probe zodat je een idee hebt van hoe de garing in het midden en aan de rand is

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Dank voor de tip! Was nog op zoek naar een thermometer en twijfelde tussen die fantast van de ikea of meteen eenntje met meer opties. De prijs was bij optie 2 altijd een dingetje maar dit valt reuze mee. Heb hem ook besteld, ben benieuwd! :D
 
Volgens mij meer de Cook perfect niet alleen aan de punt van de probe maar op verschillende plekken in de probe zodat je een idee hebt van hoe de garing in het midden en aan de rand is

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk

inderdaad:


In het groot staat de kerntemperatuur en rechtsboven de keteltemperatuur. En dat is wat deze thermometer zo uniek maakt.

De sensor meet namelijk op vijf verschillende plaatsen verspreid over de sensor in het product en één aan de buitenkant. Vrijwel alle kerntemperatuur meters meten enkel aan de punt van de sensor. Als je de sensor dus te diep, te ondiep, tegen een bot of in een vetlaag plaats, kan dit de temperatuurmeting beïnvloeden en doen afwijken van je gewenste resultaat.

De CookPerfect berekent met de vijf temperatuurmetingen de kerntemperatuur. In combinatie met de keteltemperatuur zal hij na zo’n vijf minuten na plaatsing ook nog de te verwachten eindtijd van de bereiding weergeven.
 
Als jij iets hebt gevonden m.b.t. BBQ waar je helemaal lyrisch over bent mag je dat best plaatsen hier, graag zelfs.
Informatie delen, daar worden we allemaal wijzer van.
Dit wordt niet gezien als reclame, zolang je er zelf maar geen commercieel voordeel uit haalt.
Dit had je ook gewoon in materiaal kunnen plaatsen, daar verplaats ik hem dus nu ook naartoe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan