BasBQ
Beef en Steak

Custom Jamie's Burger Didn't happen

 
 

groundhog667

Stoker
Berichten
406
Hoi,

Onderstaande verhaal is natuurlijk nooit gebeurd maar ik wil um jullie niet onthouden!
Allereerst het resultaat:


Wat did I do?
Nou ik had honger en dacht: BURGERTIME!
Jamie's burger recept naar boven getoverd: http://www.okokorecepten.nl/recept/vlees/hamburger/jamie-oliver-hamburger

en uiteraard een beetje aangepast.

Ik heb geen sla, augurkjes en spek gebruikt. Ik kan hierover een uurtje gaan filosoferen over het hoe en waarom maar de voornaamste reden was dat ik het spul niet in huis had  :D

Ik had nog wel een jalapeno liggen en daar heb ik 3 schijfjes van op het broodje gedaan (je ziet um nog net op de foto).
Verder heb ik gewoon half-om-half gehakt gebruikt want ook dat had ik nog liggen.

Waarom een verhaal over zaken die niet gebeurd zijn? Met elke hap heb ik me verbaasd over de smaak. Wat mij betreft een perfecte mix tussen zuur (uitjes in azijn) en pittig. Echt heerlijk!
 
Ik zie een foto dus it did happen, toch?  ;)

PS Mooi broodje, is dat speciaal hamburger broodje van brioche?
 
geweldig toch, zo zie je dat je het niet altijd moeilijk hoeft te maken om lekker te kunnen eten
 
Dat ziet er lekker uit!!! Burgers zijn altijd lekker, nergens kun je zo eindeloos mee vari?ren als met een burgertje!
 
Ziet er goed uit !
 
Sander72 zei:
Ik zie een foto dus it did happen, toch?  ;)

PS Mooi broodje, is dat speciaal hamburger broodje van brioche?

Om heel eerlijk te zijn weet ik niet meer waar ik deze gehaald heb. Als ik moet gokken dan is het de LIDL. Het is idd wel een hamburger broodje.
 
Lekkere hamburger!
 
Terug
Bovenaan Onderaan