Beef en Steak

C?te a l'os met aubergine en courgette

davy81

Vuurmaker
Rijkelijk laat, maar dit weekend heeft voor het eerst in 2014 het ei terug vuur gezien :-)

Een stevige c?te a l'os met gegrilde courgette en aubergine stonden op het menu.

de ingredi?nten:
cote%20a%20los-1.JPG

een 5 tal minuutjes langs beide kanten is lang genoeg.
cote%20a%20los-2.JPG

Past juist op het bord ;-)
cote%20a%20los-3.JPG

De gegrilde aubergine en courgette... iets te lang gegaard, maar nog steeds eetbaar
cote%20a%20los-4.JPG

het bordje:
cote%20a%20los-5.JPG

Voor een zondag hoeft dit niet meer te zijn :-)

Maar ook niet minder, ziet er lekker uit!

Supervlees!! dat zal erg lekker zijn geweest!! mooi dat die patatjes waterpas liggen!! :D

had je mij ook wel wakker voor mogen maken

Ziet er goed uit! En mooi ruitjes patroon op het vlees.
Het eten is netjes opgemaakt, een minpuntje is de bord, er zit een vlekje rechtsonder. Volgende keer even de bord afvegen  :P Dan oogt het beter (als je even niet naar het vlees kijkt). Tja, als je toch sjiek wilt opdienen moet je ook goed doen /:)

Stoker Joop zei:
Volgende keer even de bord afvegen  :P Dan oogt het beter (als je even niet naar het vlees kijkt). Tja, als je toch sjiek wilt opdienen moet je ook goed doen /:)
Volgens mij is dat kwijl, en dat kan ik me nog voorstellen ook
=))

Stoker Joop zei:
een minpuntje is de bord, er zit een vlekje rechtsonder. Volgende keer even de bord afvegen  :P Dan oogt het beter (als je even niet naar het vlees kijkt). Tja, als je toch sjiek wilt opdienen moet je ook goed doen /:)

Eerlijk gezegd dacht ik maar aan 1 ding als het eten op m'n bord lag... da's zo vlug mogelijk opeten. Heb dan vlug een foto genomen.
Dat vlekje pas achteraf gezien toen ik de foto's op de computer bekeek. Nog even getwijfeld om hem even door photoshop te halen, maar het toch niet gedaan ;-)

Mooie combinatie en ziet er erg lekker uit!

davy81 zei:
Stoker Joop zei:
een minpuntje is de bord, er zit een vlekje rechtsonder. Volgende keer even de bord afvegen  :P Dan oogt het beter (als je even niet naar het vlees kijkt). Tja, als je toch sjiek wilt opdienen moet je ook goed doen /:)

Eerlijk gezegd dacht ik maar aan 1 ding als het eten op m'n bord lag... da's zo vlug mogelijk opeten. Heb dan vlug een foto genomen.
Dat vlekje pas achteraf gezien toen ik de foto's op de computer bekeek. Nog even getwijfeld om hem even door photoshop te halen, maar het toch niet gedaan ;-)

Vooruit dan maar, als het maar goed gesmaakt heeft!

Mooi gerecht!

Terug
Bovenaan Onderaan