BasBQ
Beef en Steak

Burnhard big fred de luxe

 
 
 

de volle

Gemarineerd
Berichten
1.052
In dit topic had ik beloofd een korte review te geven van de Burnhard BF de luxe. Ik heb zelf genoeg bbq's er zou niet snel een gasbbq kopen. Waarom? ik steek ze graag aan met vuur. Mijn dochter die hem kreeg als cadeau voor haar nieuwe woning wilde echter gas. Ik heb hem gekozen omdat dit een goede prijskwaliteit verhouding heeft.
In de online beschrijving staat dat deze Q deels voorgemonteerd geleverd word. Nu er is erg weinig voor gemonteerd. Komt in drie dozen. Is verder goed in elkaar te zetten. De onderdelen zien er prima uit en zijn voldoende zwaar uitgevoerd. Het in elkaar zetten verliep redelijk snel een ruim uurtje. Allen de gas aansluiting zie je snel over het hoofd. En de grote BP gasfles past er niet goed onder. Moet nog kijken of ik de opvangschaal andersom kan monteren dan pas ie wel.
De Q heeft een inwendige keramische brander met voldoende vermogen verder drie andere branders. De drie gietijzeren rooster moeten ingebrand worden. Al vraag ik me af of dit voor de keramische brander veel uitmaakt die word zo heet dat je er toch alles vanaf brandt. Het is voldoende zwaar uit gevoerd. De bediening van de knoppen gaat soepel. Zit een snijplank bij die in de linker tafel komt en recht zit een brander voor een sauspan of koekenpan. Veel is van rvs. Wat mis ik : lampje om 's avonds wat te zien.
Als eerste moesten er hamburgers op. Ja ik had geen inbreng anders had ik er wel anders opgedaan. Gelukkig mocht ik ze nog wel zelf maken.
Resultaat was top. Hele mooie grillmarks en sappig. Helaas geen foto's van.
shopping.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan