BasBQ
Beef en Steak

buitenkeuken voor de WMT 57

Ik g binnenkort ook maar is materiaal bestellen. Vraag is dan: ga ik mijn WMT 57 of mijn MB erin verwerken?
odd.. waarom maak je geen dubbele.... dat is 't mooie van zelf iets maken... je kan 't niet verkeerd doen en je hebt alles zelf in de hand
 
odd.. waarom maak je geen dubbele.... dat is 't mooie van zelf iets maken... je kan 't niet verkeerd doen en je hebt alles zelf in de hand
Ik denk dat het belangrijkste van een meubel is dat je ook werkruimte creeert. Aangezien ik ze zeker niet altijd beide gebruik, lijkt het me zonde en is de werkruimte meer waard. Wat voor plavuis ga je erin leggen?
 
Ik denk dat het belangrijkste van een meubel is dat je ook werkruimte creeert. Aangezien ik ze zeker niet altijd beide gebruik, lijkt het me zonde en is de werkruimte meer waard. Wat voor plavuis ga je erin leggen?
daar zit wel iets in idd.... ik heb 'n grijze plavuis van 60x60...en die ligt in 't blad verwerkt
 
na een tijdje niks gedaan te hebben aan de buitenkeuken staat ie gelakt en compleet met tegel en Q op z'n plaats....

IMG_20210217_160432.jpg
 
Jij bent lekker bezig! Mooie DIY
Zijn het van die ringen die in je deur vallen of hangen ze er bovenop?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Jij bent lekker bezig! Mooie DIY
Zijn het van die ringen die in je deur vallen of hangen ze er bovenop?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Iets mis met mijn netwerk, hierdoor kreeg ik enkele berichten niet of eigenlijk later, tijdens de post....nouja het ziet er al leuk uit met die plavuiz erop.
Nu de ringen of grepen nog


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Iets mis met mijn netwerk, hierdoor kreeg ik enkele berichten niet of eigenlijk later, tijdens de post....nouja het ziet er al leuk uit met die plavuiz erop.
Nu de ringen of grepen nog


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
dankje... ik ben er nog steeds niet uit wat voor grepen... maar dat komt nog en je moet wel wat te doen hebben natuurlijk
 
Denk voor grepen eens aan steigerpijp. Is in alle maten verkrijgbaar. Ook in zwart 1/2"of 3/4" is dik genoeg.
Ook de steunen ed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan