BasBQ
Beef en Steak

Buikribben

 
 

Watergeus

Stoker
Berichten
305
Vandaag een rondje buikribben.
Ze waren iets te droog. Ik denk dat dat vooral aan de kwaliteit van het vlees heeft gelegen. In ieder geval weer smakelijk gegeten.
20200919_113300.jpg
20200919_172353.jpg
20200919_180636.jpg
 
Ziet er mooi uit. Nog een run om uit te vinden waarom te droog... Buikribben, enerzijds prachtig, anderzijds de tips. Delicatesse voor some, ik kan er niet aan wennen. Dat harde kraakbeen, niets voor ons...
 
Ziet er goed uit
Buikribben kunnen heel lekker zijn.
Het vergt wel een iets andere bereidingswijze dan baby backs. Iets langer vooral.
En je bent afhankelijk van het vlees natuurlijk.
Ik vind de st Louis Style ribs van beef and steak erg lekker
 
Smaak was zeker prima. En dat kraakbeen daar is hier in huis het laatste woord ook nog niet over gesproken.... bij de slager waar ik normaal gesproken mijn vlees haal kan ik de buikribben ook krijgen zonder. Denk dat ik dat de volgende keer eens probeer. Vooral om de kids een beetje blij te houden.
 
De smaak is zeker wat waard, ze zien er goed uit
Een mooie reden om zonder op de Q te leggen en dan blije kids 😁
 
Smaak was zeker prima. En dat kraakbeen daar is hier in huis het laatste woord ook nog niet over gesproken.... bij de slager waar ik normaal gesproken mijn vlees haal kan ik de buikribben ook krijgen zonder. Denk dat ik dat de volgende keer eens probeer. Vooral om de kids een beetje blij te houden.
Heb je het adres van die slager voor me eens kijken of het in de buurt is want de slagers waar ik de ribbetjes haal levert dat niet.
B.V.D.
 
Heb je het adres van die slager voor me eens kijken of het in de buurt is want de slagers waar ik de ribbetjes haal levert dat niet.
B.V.D.
Hoi Hans dan moet je in Delfzijl zijn. Eerste 4 letters zijn hetzelfde maar dan houden ook alle overeenkomsten op denk ik. Als je woonplaats volgens je profiel klopt lijkt het mij iets te ver omrijden😂
 
Gaan we dus ook niet doen eens zoeken voor een andere oplossing voor het kraakbeen de buikribben zijn wel vaak dik bevleesd soms wat te vettig voor ons.

 
Terug
Bovenaan Onderaan