Deze zondag de 29ste dan eindelijk eens Brisket maken. Heb dit altijd al eens willen doen, maar nooit van gekomen. Dus dan maar niet naar omkijken. Enkel die vervelende website van Noskos zet je dan weer aan het denken
,..... kortom we gaan er voor en wellicht krijg ik dan ook een mooie badge.
Afgelopen week vlees binnen via Beef & Steak en wel 2x,....
Had een aantal dingen besteld en kreeg alles per ongeluk twee keer binnen. Onder het mom eerlijkheid duurt het langs toch maar even gebeld. Alles moest terug en helaas geen korting. Vorig jaar een keer om die 5% forumkorting gevraagd en niet gelukt, heb dat destijds maar opgegeven. Heb nog wel teruggebeld en een lamsrack gehouden, die moest ook volledig worden betaald.
Belangrijker het vlees is binnen dus we kunnen aan de gang. Van alles gelezen en toch erg benieuwd of dit wel goed gaat komen. Zal proberen om zondag gedurende dag jullie mee te laten genieten. Vermoed ook dat ik wel wat vragen zal hebben!
De eerste vraag heb ik al,.....
Zag in het artikel van Noskos dat hij om 8 uur begonnen was en pas om 21:30 klaar was met een stuk van 2,5 kilo. Hoe laat zou ik dan moeten beginnen met mijn 2 kilo, wil ik rond 19:00 klaar zijn??
Wederom alvast bedankt, ik heb er iig weer zin in!!
Hier beide stukken vlees. De linker is iets dikker, dus die mag blijven.

2014-06-23 Brisket 01 by Bidle, on Flickr

Afgelopen week vlees binnen via Beef & Steak en wel 2x,....

Had een aantal dingen besteld en kreeg alles per ongeluk twee keer binnen. Onder het mom eerlijkheid duurt het langs toch maar even gebeld. Alles moest terug en helaas geen korting. Vorig jaar een keer om die 5% forumkorting gevraagd en niet gelukt, heb dat destijds maar opgegeven. Heb nog wel teruggebeld en een lamsrack gehouden, die moest ook volledig worden betaald.
Belangrijker het vlees is binnen dus we kunnen aan de gang. Van alles gelezen en toch erg benieuwd of dit wel goed gaat komen. Zal proberen om zondag gedurende dag jullie mee te laten genieten. Vermoed ook dat ik wel wat vragen zal hebben!

De eerste vraag heb ik al,.....
Zag in het artikel van Noskos dat hij om 8 uur begonnen was en pas om 21:30 klaar was met een stuk van 2,5 kilo. Hoe laat zou ik dan moeten beginnen met mijn 2 kilo, wil ik rond 19:00 klaar zijn??
Wederom alvast bedankt, ik heb er iig weer zin in!!

Hier beide stukken vlees. De linker is iets dikker, dus die mag blijven.

2014-06-23 Brisket 01 by Bidle, on Flickr