BasBQ
Beef en Steak

Brisket bij de Hanos.

Prachtig stuk vlees Frits. Dat wordt genieten! Wanneer ga je hem klaarmaken?



Waar vind je die zomerspecial?Op de website zie ik hem niet staan bij folders.
Knubbe gaf het antwoord al. Ouderwets per post. (y) Ondernemers voordeel misschien
 
Knubbe gaf het antwoord al. Ouderwets per post. (y) Ondernemers voordeel misschien
Ik ben vandaag nog even naar de winkel gegaan om hem op te halen :) iets te ongeduldig ;)
 
Ik ben vandaag nog even naar de winkel gegaan om hem op te halen :) iets te ongeduldig ;)
Ach ja aktie;s beginnen op 6 juli :rolleyes: ( had ik ook niet gelezen)
 
De datum komt dichterbij 😁
Ben gisteren geweest. Niet alles was binnen. iberico varken niet. Bifa de tira in porties gevacumeerd en een stukje met peper en zout even in de pan. Geweldig.
 
Mooie prijs

Hmm tijd om een Hanos pasje te gaan regelen. Sligro hebben we al in de familie, makro dacht ik ook maar Hanos nog niet. Zal eens overleggen of we hem op de carnavalsvereniging kunnen aanvragen

Als je lid wordt van WBQA krijg je gratis het Hanos pasje, zo ben ik er ook aangekomen.


 
Als je lid wordt van WBQA krijg je gratis het Hanos pasje, zo ben ik er ook aangekomen.

Ja dat had ik al gezien, is een optie maar 60 euro betalen om een hanos pas te krijgen is een beetje overdreven. Vooral omdat ik hem gewoon gratis kan aanvragen op onze vereniging :D. Nu bied de WBQA wel wat meer dan de hanos pas, maar het heeft mij nog niet overgehaald om lid te worden. Misschien als ik wat fanatieker ga BBQ-en.

Kwam er trouwens achter dat mijn schoonmoeder er ook 1 had, dus in principe ben ik voorzien van opties.
 
KVK inschrijving kost 50 euro eenmalig... en dan kan je ook naar alle andere groothandels. Je hoeft natuurlijk voor de rest niks met het ingeschreven bedrijf te doen...
 
KVK inschrijving kost 50 euro eenmalig... en dan kan je ook naar alle andere groothandels. Je hoeft natuurlijk voor de rest niks met het ingeschreven bedrijf te doen...
In Belgie komt daar dan nog een gemeente belasting bij van 75€/ per jaar + u dient een sociale bijdrage te betalen of u moet kunnen aantonen dat je geen gebruik gaat maken met je ondernemingsnummer en dit zal dus niet het geval zijn als je aankoopt bij deze ketens word automatish je nummer gebruikt dus betaal je automatish sociale bijdrage als je meer als 1500€/jaar haald en dit is dan weer 80€/ trimester :) dus dat word een kostelijk kaartje op den duur :) Bij sligro kun je tot eind augustus als particulier ook gewoon kopen zonder pasje.
 
  • Leuk
Waarderingen: STL
Dat is nog eens een stuk vlees! Ik ga het ook eens halen bij Hanos. Klopt het dat 1788 halal is? Ik zie dat keurmerk namelijk niet staan op de foto.
 
Dat is een goede vraag, ik zal morgen eens goed kijken of er op het etiket of op het vlees iets te zien is.
mop de site staat wel een halal keurmerk. Er is ook een document te vinden op de site
D27259C3-3644-4EB1-8D7E-D8F71670D7D1.png
 
Mooie prijs

Hmm tijd om een Hanos pasje te gaan regelen. Sligro hebben we al in de familie, makro dacht ik ook maar Hanos nog niet. Zal eens overleggen of we hem op de carnavalsvereniging kunnen aanvragen

Hier kun je hem ook aanvragen. 5,- per maand en dan kun je als particulier naar binnen.
 
Dat is een goede vraag, ik zal morgen eens goed kijken of er op het etiket of op het vlees iets te zien is.
mop de site staat wel een halal keurmerk. Er is ook een document te vinden op de site
Bekijk bijlage 4725
Bedankt alvast. Hoor het graag. Is goed om te weten als de gelegenheid zich voordoet.
 
Mooi. Ik zoek ook nog een adresje voor een mooie brisket. Verkopen ze dat ook bij Sligro toevallig?
 
Bij de Sligro hadden ze laatst ook brisket liggen, het beste wat je kan doen is ze bestellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan