Zo stond het op de verpakking van de kip, borrelhapjes.
De ingrediënten
Oeps, de eieren staan er niet op
Voor de panko moesten we naar een andere winkel, had deze vorige week zien staan maar kon’m nu niet vinden
. Ik zocht naar een doosje 
Panko in koekenpan wat laten kleuren en met ei, mayo en kaas gemengd en de borrelhapjes erdoor gedaan
Vervolgens door panko met de kruiden gedaan
Tijd om het Ei aan te steken en te laten opwarmen.
Platesetter er in en het rooster met de stenen / verhoger er in om op temp te laten komen.
De kip er in
175 graden en 35 minuten later
Ondertussen frietjes en sla gemaakt en het kon samen komen op het bord
Dat smaakte.
Lekkere 0.0 Warsteiner erbij. Weer iets van piket overgenomen van collega, had een weekeindje Renesse. Daar vroeger veel geweest, is niet te combineren met piket

Dank voor het recept Jet.
Weet nog niet wat ik de volgende keer anders ga doen, kip was een ietwat donker aan de onderzijde. Denk lager in temp, had nu 175 dome temp aangehouden.
De ingrediënten
Oeps, de eieren staan er niet op

Voor de panko moesten we naar een andere winkel, had deze vorige week zien staan maar kon’m nu niet vinden

Panko in koekenpan wat laten kleuren en met ei, mayo en kaas gemengd en de borrelhapjes erdoor gedaan
Vervolgens door panko met de kruiden gedaan
Tijd om het Ei aan te steken en te laten opwarmen.
Platesetter er in en het rooster met de stenen / verhoger er in om op temp te laten komen.
De kip er in
175 graden en 35 minuten later
Ondertussen frietjes en sla gemaakt en het kon samen komen op het bord
Dat smaakte.
Lekkere 0.0 Warsteiner erbij. Weer iets van piket overgenomen van collega, had een weekeindje Renesse. Daar vroeger veel geweest, is niet te combineren met piket

Dank voor het recept Jet.
Weet nog niet wat ik de volgende keer anders ga doen, kip was een ietwat donker aan de onderzijde. Denk lager in temp, had nu 175 dome temp aangehouden.
Laatst bewerkt: