BasBQ
Beef en Steak

Blackhawk stelt zich voor!

Blackhawk

Tondelzoeker
Berichten
7
Hey allemaal

Mijn naam is Arno en ik ben al jaren bbq liefhebber. Ik heb al 20 jaar een troll700 van fire-up. Een wereld ding waar ik nooit zonder wil. Toch miste ik de kans op low en slow. Met de corona crisis bleef er soms wat geld over en dat hebben we gespaard voor een mooie black basterd large!

Nu 2 weken verder hebben we al heerlijk een picanha een pulled porc en een buikspek gemaakt in de weekenden. Vandaag de picanha zelfs een keer herhaald. Man man wat leuk en lekker. Morgen de MOINK balls en volgende week kip op blik. Ik ben nog lang niet uitgeleerd.... dus laat de reis beginnen!

En dan die nickname... blackhawk. De blackhawk is een type helicopter en deze naam gebruikte ik ook op een ouder forum voor rc-piloten. Ik ben namelijk ook een enthousiast rc vlieger met rc helikopters. Daarnaast later ook vliegtuigen en zwevers gaan vliegen, maar de naam blackhawk bleef.

Aangezien ik altijd heel erg veel had aan tips en later ook anderen tips heb gegeven via de fora, qas het een logische stap om ook voor deze hobby aan te melden op een forum.

Ik hoop veel van jullie te leren.

Groeten en misschien een keer tot ziens in het echt.

Arno
 
Welkom Arno ! Veel plezier hier. Ben benieuwd naar jouw gerechten van de bastard !
 
Welkom bij het genootschap

Zekers niet wegdoen die troll en een mooie uitbreiding voor de andere gerechten
 
Hallo welkom hier! Ik zou ook graag eens die troll700 in actie willen zien...
 
Welkom hier

Hier kan je ons verlekkeren met je andere hobby's ;)
 
Welkom Arno!
1615239798250.gif
 
Welkom Arno, veel plezier en inspiratie hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan