BasBQ
Beef en Steak

Big BLACK Egg in de aanbieding (alleen 21/4)

 
 
 

coelho

Stoker
Berichten
287
Voor de liefhebbers heeft iBood vandaag een Big BLACK egg in de aanbieding. Binnenmaat lijkt overeen te komen met een BGE Large (48cm). Verder heb ik geen idee over de kwaliteit. Het ziet er mijns inziens uit als een copycat, maar tegelijkertijd is ?450,- niet veel voor een kamado...

http://www.ibood.com/extra-nl/nl
 
Chinese namaak. Je kunt dit niet vergelijken met Primo of BGE. Zowel in kwaliteit als in prijs.
 
Big-T zei:
Chinese namaak. Je kunt dit niet vergelijken met Primo of BGE. Zowel in kwaliteit als in prijs.

Blij dat ik er dan niet voor gegaan ben, ondanks de aantrekkelijke prijs. Doorsparen dan maar (na de aanschaf van een nieuwe laptop  :-[ )
 
ik zag hem ook en vond de prijs verdacht laag, heb hem daarom maar laten gaan.
 
Ik heb deze vorige week gekocht, ziet er goed uit, karretje waar hij op staat is niet helemaal mooi gelast maar verder (nog) niets op aan te merken. Vrijdag gaat voor het eerst de fik erin. Ik hou jullie op de hoogte.
 
Nu inmiddels 3 maal het zwarte ei gebruikt en ik ben er zeer over te spreken. Heel makkelijk op temperatuur te krijgen en houden.
2 maal MOINKballs, Pikanha en een stukje vis.. heerlijk. Vanavond gaat hij weer aan om een lamsschouder te grillen.

Aanrader voor een zeer betaalbare prijs.
 
Veel plezier met je ei! Als je voor zo'n bedrag een apparaat aan kunt schaffen wat gewoon zijn ding doet, heb je volgens mij een prima deal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan