BasBQ
Beef en Steak

Berghoff kamado mini

Thomas2001

Tondelzoeker
Berichten
8
Goede avond,

Ik heb afgelopen weekend goedkoop een nieuwe berghoff mini kamado van 33cm op de kop kunnen tikken. Nu zit hier helaas alleen geen heat deflector/plate setter bij. Nu heb ik een beetje rondgezocht op het internet, maar helaas nog niets gevonden. Berghoff zelf verkoopt ze alleen voor de grotere varianten. Kan iemand mij helpen aan een passende heat deflector die past bij mijn 33cm kamado met 27cm grill rooster?

alvast bedankt !

gr Thomas
 
Op dit forum zwerft een draadje over de "kamado Action "rond, daar staan meerdere creatieve oplossingen. Anders even kijken bij Mellie's Trading Company, daar zijn ze te koop (maar zelf maken is goedkoper en je weet zeker dat het past)
 
Op dit forum zwerft een draadje over de "kamado Action "rond, daar staan meerdere creatieve oplossingen. Anders even kijken bij Mellie's Trading Company, daar zijn ze te koop (maar zelf maken is goedkoper en je weet zeker dat het past)
Bedankt! Ik ga het eens doorspitten. :)
 
Kijk anders ook even op marktplaats rond, ik weet dat daar iemand die rvs platesetter’s verkoopt voor kamado’s met een 27 cm rooster. Zelf heb ik een kleine platesetter van keramiek kunnen bemachtigen via tuincentrum Osdorp, echter weet ik niet of ze die nog leveren.
Succes met je zoektocht
 
Kijk anders ook even op marktplaats rond, ik weet dat daar iemand die rvs platesetter’s verkoopt voor kamado’s met een 27 cm rooster. Zelf heb ik een kleine platesetter van keramiek kunnen bemachtigen via tuincentrum Osdorp, echter weet ik niet of ze die nog leveren.
Succes met je zoektocht
Hoi Bram,

dankjewel voor je bericht! Zojuist een besteld via marktplaats voor weinig geld. Nu hopen dat het goed werkt :)
 
Hoi Thomas,

Succes met je platesetter en ik ben benieuwd welke je hebt kunnen scoren. Ik denk dat het wel gaat werken
 
Terug
Bovenaan Onderaan