BasBQ
Beef en Steak

BBQ recepten voor op de kamado - Julius Jaspers

Michel2

Kooltjesharker
Berichten
122
Kom net dit boek van Julius Jaspers tegen bij bol.com welke nog moet uitkomen. Ben benieuwd of hier nieuwe recepten in staan of dat dit een verzameling is van wat hij al eerder heeft uitgegeven.
75EF0419-BF8B-4C12-B492-C64BB3722DBA.jpeg

SPECIFICATIES​


ISBN9789048861965
BINDWIJZEGebonden
NUR440
OMVANG224
PRIJS€ 16.99
STATUSVerwacht
DATUM17-05-2021
 
Laatst bewerkt:
Hi Michel,

zie mijn recensie van 'het complete bbq boek':

Sindsdien ben ik wat terughoudend met dit soort titels.
 
Heb alleen nog maar het boek ‘Smart BBQ’ van hem dus kan met dit nieuwe boek niet heel verkeerd mee gaan.
 
Toch vind ik het raar dat je een speciaal boek nodig schijnt te hebben om op een kamado bepaalde gerechten te kunnen maken maar wellicht begrijp ik de titel niet helemaal.
 
Toch vind ik het raar dat je een speciaal boek nodig schijnt te hebben om op een kamado bepaalde gerechten tekunnen maken maar wellicht begrijp ik de titel niet helemaal.
Dat is Hip, Hans.
Je wilt niet weten hoeveel kennissen in mijn omgeving tegen mij beginnen over: ik wel een ei, ik wil een kamado. etc etc.
Nu met die aanbieding bij de Makro is het een gekte.
Dit past er gewoon leuk in. 'we moeten nog wat voor de verjaardag van Hans, oh kijk een kook boek, hij heeft zo'n kamado toch? klaar'
 
  • Leuk
Waarderingen: Hans
Dat is Hip, Hans.
Je wilt niet weten hoeveel kennissen in mijn omgeving tegen mij beginnen over: ik wel een ei, ik wil een kamado. etc etc.
Nu met die aanbieding bij de Makro is het een gekte.
Dit past er gewoon leuk in. 'we moeten nog wat voor de verjaardag van Hans, oh kijk een kook boek, hij heeft zo'n kamado toch? klaar'
'Marketing'
 
  • Leuk
Waarderingen: Hans
Dat is Hip, Hans.
Je wilt niet weten hoeveel kennissen in mijn omgeving tegen mij beginnen over: ik wel een ei, ik wil een kamado. etc etc.
Nu met die aanbieding bij de Makro is het een gekte.
Dit past er gewoon leuk in. 'we moeten nog wat voor de verjaardag van Hans, oh kijk een kook boek, hij heeft zo'n kamado toch? klaar'
Tja dat ben ik met je eens het is een gekte als je niet in staat bent om op een goede plaatstalen kogel (Weber of Napoleon b.v.) iets lekkers te brouwen gaat je dat ook niet plots lukken omdat je kamado hebt aangeschaft.
 
Helemaal mee eens en niet anders al ben ik de laatste die zal ontkennen dat een goede kamado niet bepaalde voordelen heeft t.o.v. een kogel maar zo nodig als in de reklame's wordt verteld, tja ik denk dat dat wat overtrokken is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan