BasBQ
Beef en Steak

Bbq meubel met afdak

 

Huisje_boompje_barbeque

Kooltjesharker
Berichten
112
Ik was al langere tijd opzoek naar een soort van afdak waar ik ook kan bbqen als het regent.
Via via in contact gekomen met een beginnend ondernemer/klusser die mooie projecten maakt.
Na het zien van een soortgelijk project van een bbq tafel besloten dat ik dit ook wil aanschaffen, aangezien ik zelf niet handig genoeg ben.
wat ik op internet zie vind ik vaak te duur of heeft een twijfelachtige constructie.
Deze tafel heeft hij helemaal op maat gemaakt zodat klep volledig open kan zonder de schuur te raken en dat hij past met de Grill Guru large.
Moet hem er alleen nog in tillen nadat ik de table stand heb ontvangen.

Ik ga deze tafel nog wat uitbreiden met verlichting, plexiglas aan de zijkant en een klein regengootje zodat het water niet terugloopt via het dak.
Dan moet hij nagenoeg droog blijven.


Mocht iemand interesse hebben dan kan ik in een privé bericht zijn Facebook of contactgegevens sturen. (Regio almere/amsterdam)

20231209_123033.jpg


IMG-20231208-WA0001.jpg


IMG-20231208-WA0002.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er goed uit, daar ga je plezier aan beleven, en ook nog verrijdbaar.
En zoals je zelf al aangeeft zou ik de zijkanten idd (deels) dichtmaken want anders ga je nog nat worden als de regen wat schuin komt.
(y)
 
Ik vrees dat je snel schade gaat hebben bij wind.
Is een vrij groot dak met weinig ondersteuning.
Bij dichtmaken van de zijkanten vergroot je het risico vrees ik.
Is wel mooi gemaakt voor de rest, misschien verwijderbare verstevigen voorzien op de uitstekende dakrand.
 
Ik vrees dat je snel schade gaat hebben bij wind.
Is een vrij groot dak met weinig ondersteuning.
Bij dichtmaken van de zijkanten vergroot je het risico vrees ik.
Is wel mooi gemaakt voor de rest, misschien verwijderbare verstevigen voorzien op de uitstekende dakrand.
Ik verwacht eerlijk gezegd geen problemen. Dak weegt niks, zijn aluminium platen. Constructie voelt verder erg stevig aan en geeft momenteel geen krimp. Scheelt ook dat hij tegen een schuurtje staat, waarbij de zuidwest wind volledig is afgeschermd. We gaan het zien.
 
Het feit dat het dak niks weegt, zegt niks over hoe stevig het is. Een vlieger weegt ook niks, maar die gaat toch echt de lucht in bij een zuchtje wind ;) Ik zou er zelf niet helemaal gerust op zijn eerlijk gezegd. Er zal wel een goeie storm onder moeten komen wil het mis gaan, maar het stormt toch wel een paar keer per jaar...

Dat gezegd hebbende, het is wel een leuk ding zo! Lekker praktisch dat hij verrijdbaar is, en ideaal dat je zo lekker in elk weer kan bbqen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan