Beef en Steak

BBQ Chicken Dip maar dan zonder kaas

Japijo

Tondelzoeker
Ik heb al enkele keren de BBQ Chicken Dip van Jort Althuizen gemaakt. Dit valt eigenlijk altijd bij iedereen in de smaak. Alles in 1 skillet en lekker dippen met brood of nacho's.
Nu wil ik dit recept binnenkort weer gaan maken maar iemand in het gezelschap mag geen kaas hebben of lust dit niet.
Dit maakt het gelijk lastig want dit recept of vergelijkbare recepten hebben eigenlijk altijd kaas in verwerkt zitten.

Nu ben ik op zoek naar een recept voor een Chicken Dip of iets met gehakt wat je goed kan dippen met nacho's maar dan zonder de kaas.

Iemand een idee?

Misschien een idee om er iets anders naast te zetten en voor alle anderen die vertrouwde dip (met kaas) maken? Ik zou niet voor die ene lastigere eter het hele menu omgooien maar eerder denken aan een alternatief... maak baba ganoush, humus en guacamole bijvoorbeeld... heerlijke dippies voor nacho's... een tomaten salsa is ook top!

Ja dat is wel een goed om bv een tomatensalsa te maken.
Ik was idd wel van plan om het recept gewoon te maken maar hoop iets vergelijkbaars te vinden waar ook kip of gehakt in verwerkt is.

Terug
Bovenaan Onderaan