BasBQ
Beef en Steak

BBQ Birch iets of niets?

L

LeoG

Gast
Op internet kwam ik deze 57cm BBQ tegen.

Grootte: 57cm (Erg groot om op te slaan in de schuur maar ik zie velen overgaan op 57cm en op MP staan meer 47cm versies te koop dan 57cm, zegt misschien ook iets)
Thermometer
Geen los deksel, makkelijk!
Asopvangbak
Warmhoudrek

2mmfrkm.jpg


9uvfxi.jpg


Qua specs spreekt hij me wel aan en ook qua prijs. Voor 80 euro kan ik hem in huis hebben.

Daarnaast wil ik de tang & spatelset van Weber erbij kopen en dan kan het feest weer beginnen.

nyuu8k.jpg


Een Weber vind ik prachtig maar ik zou dan de 57cm GBS willen hebben en daar is de financieel directeur het dan weer niet mee eens  X( X( X(.

Zou deze bruikbaar zijn om kip, karbonade en hamburgers goed mee te BBQ'en op briketten? Deze dingen eerst goed onder de knie krijgen en dan verder naar spare ribs bijv!  :D
 
Persoonlijk vind ik em vrij ondiep, weet niet of je zo goed met je temp. kunt spelen, ook dat warmhouder klapt over je rooster als je je deksel sluit als ik dat goed zie op de foto.

Zelf zou ik t niet doen, maar dat moet een ieder voor zich weten.
 
Ik zou ook kiezen voor een Weber57, bijvoorbeeld uit de ING rentepuntenwinkel of via MP. Kwalitatief een stuk beter en erg goed te regelen wat temperatuur betreft. 
 
Je krijgt waar je voor betaalt, als deze balans voor jou ok is en je houd diit in het achterhoofd dan kan je het overwegen. 
Maar persoonlijk zou ik sparen voor een Weber of vergelijkbare kwaliteit Q. Meestal krijg je toch spijt na een tijdje en is het toch weggegooid geld (niet al teveel dan, maar toch)
 
ik zou ook zeker voor een weber gaan desnoods via marktplaats of zo
 
Ceriel zei:
Ik zou ook kiezen voor een Weber57, bijvoorbeeld uit de ING rentepuntenwinkel of via MP. Kwalitatief een stuk beter en
erg goed te regelen wat temperatuur betreft. 

Je krijgt waar je voor betaalt, als deze balans voor jou ok is en je houd dit in het achterhoofd dan kan je het overwegen. 
Maar persoonlijk zou ik sparen voor een Weber of vergelijkbare kwaliteit Q. Meestal krijg je toch spijt na een tijdje en is het toch weggegooid geld (niet al teveel dan, maar toch)

+1

Een kleinere b.v. 47 cm rooster  wordt al vrij snel te klein als je indirect gaat werken of meerdere gerechten tegelijk wilt maken.  :-? !
 
Bedankt voor het meedenken!

Heb net een PM terug gegeven.



 
Terug
Bovenaan Onderaan