BasBQ
Beef en Steak

Bastard large 2021 voor minder dan 1100 euro

Goedemorgen,
Welke zouden jullie kiezen?
een Kamado Joe classic voor 999 of deze Bastard?
Een Grizly kamado medium voor 540? (compleet)
Intratuin urban chef egg 2021 voor 679? (hoe is de kwaliteit van deze?)
Koken voor max 10 personen.
Uit dit stel zou ik gaan voor de KJ of de Bastard. Iets duurder idd, krijg je ook net wat meer voor terug.
Op de Grizzly en de Urban Chef kan je ook prima uit de voeten overigens, koop binnen je budget.
 
Goedemorgen,
Welke zouden jullie kiezen?
een Kamado Joe classic voor 999 of deze Bastard?
Een Grizly kamado medium voor 540? (compleet)
Intratuin urban chef egg 2021 voor 679? (hoe is de kwaliteit van deze?)
Koken voor max 10 personen.
Je moet sowieso een large kamado (eigenlijk XL beter, maar daar is het budget niet naar vermoed ik) als je voor 10 personen wil koken.
Intratuin heeft maar 2 jaar garantie, dus die zou ik sowieso niet nemen. Keramiek kan na 2 jaar nog steeds een keer scheuren. Ben je ineens duurder uit.

Dan is het tussen de bastard en KJ classic. Volgens mij heeft de bastard een beter vilt, maar die is voor 100 euro ook te krijgen. KJC1 heeft daarentegen een D&C systeem standaard. Verder is het verschil in kleur, als je geen probleem met rood hebt dan is de KJC1 een net iets betere aanbieding vanwege de D&C. Bastard is verder ook gewoon een goed apparaat, dus je maakt geen miskoop
 
Je moet sowieso een large kamado (eigenlijk XL beter, maar daar is het budget niet naar vermoed ik) als je voor 10 personen wil koken.
Intratuin heeft maar 2 jaar garantie, dus die zou ik sowieso niet nemen. Keramiek kan na 2 jaar nog steeds een keer scheuren. Ben je ineens duurder uit.

Dan is het tussen de bastard en KJ classic. Volgens mij heeft de bastard een beter vilt, maar die is voor 100 euro ook te krijgen. KJC1 heeft daarentegen een D&C systeem standaard. Verder is het verschil in kleur, als je geen probleem met rood hebt dan is de KJC1 een net iets betere aanbieding vanwege de D&C. Bastard is verder ook gewoon een goed apparaat, dus je maakt geen miskoop
Mooi, dan vallen de budget kamado's af.
Ik vind rood juist mooi staan. Geen standaard kleur.
En niet onbelangrijk de garantie. Ik denk dat ik voor de KJC1 ga.
Hoef ik niet meer verder te kijken. Thanks voor je antwoordt
 
Je moet sowieso een large kamado (eigenlijk XL beter, maar daar is het budget niet naar vermoed ik) als je voor 10 personen wil koken.
Intratuin heeft maar 2 jaar garantie, dus die zou ik sowieso niet nemen. Keramiek kan na 2 jaar nog steeds een keer scheuren. Ben je ineens duurder uit.

Dan is het tussen de bastard en KJ classic. Volgens mij heeft de bastard een beter vilt, maar die is voor 100 euro ook te krijgen. KJC1 heeft daarentegen een D&C systeem standaard. Verder is het verschil in kleur, als je geen probleem met rood hebt dan is de KJC1 een net iets betere aanbieding vanwege de D&C. Bastard is verder ook gewoon een goed apparaat, dus je maakt geen miskoop
De KJC1 is overal zelfde prijs.
Weten jullie uit ervaring welke de beste winkel is om daar te kopen.
Ik ben niet iemand die graag zeurt als er iets niet goed is, en schaam mij er ook vaak voor om iets te vragen.
Dus een winkel die graag meedenkt met het zoeken naar een oplossing.
 
De mannen in Kaatsheuvel , Firestation , daar heb ik goede ervaring mee . werken netjes correct en goede service
 
De KJC1 is overal zelfde prijs.
Weten jullie uit ervaring welke de beste winkel is om daar te kopen.
Ik ben niet iemand die graag zeurt als er iets niet goed is, en schaam mij er ook vaak voor om iets te vragen.
Dus een winkel die graag meedenkt met het zoeken naar een oplossing.
De vraag is wie er nog een op voorraad heeft. Is (bijna) overal uitverkocht. Kwestie van bellen denk ik. Ik ga de mijne morgen ophalen. Dus keuze kan ik wel begrijpen
 
De vraag is wie er nog een op voorraad heeft. Is (bijna) overal uitverkocht. Kwestie van bellen denk ik. Ik ga de mijne morgen ophalen. Dus keuze kan ik wel begrijpen
Bij Firestation is het niet meer voorradig.
Net langs tuincentrum Osdorp geweest. Daar hadden ze de joe classic1 en de bastard naast elkaar. De bastard had een deksel wat soepel openging, die van joe was zwaarder. Bij de joe was de grillrooster lager dan bij de bastard. Ik neem aan dat dat beter is. (dichterbij het vuur)
joerooster.jpg
Ook het feit dat je verdiepingen kan maken. dat kon ook bij de bastard, maar dan zou je een extra rooster moeten kopen.
bastardrooster.jpg

De bastard had als extra de houtskoolemmer. Lastig dit.
 
In jouw geval zou ik voor de Joe gaan want in een eerder bericht schrijf je dat je de kleur mooi vind. Wat telt is dat je er iedere keer mee wordt geconfronteerd als je er naar kijkt :cool: :geek: ;)

Veel verschil zal het niet uitmaken wat betreft kwaliteit. Het lager liggende rooster vind ik een +
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,
Welke zouden jullie kiezen?
een Kamado Joe classic voor 999 of deze Bastard?
Een Grizly kamado medium voor 540? (compleet)
Intratuin urban chef egg 2021 voor 679? (hoe is de kwaliteit van deze?)
Koken voor max 10 personen.
Zijn er geen mediums meer te krijgen via de Albert Heijn actie? Misschien is dat nog een keuze. Anders zou ik voor de kamado Jo gaan als je rood niet lelijk vind.
 
Heb het idee dat mijn rooster lager ligt, maar das misschien optisch bedrog van je pic.
Bij de KJ’s liggen ze idd ietsies lager.

Beide BBQ’s mooie apparaten, vind alleen het onderstel van de KJ iets te fragiel, zit beetje beweging in ook.

Ik hobbel morgen ook even langs Osdorp, fijn tuincentrum.

image.jpg
 
Heb het idee dat mijn rooster lager ligt, maar das misschien optisch bedrog van je pic.
Bij de KJ’s liggen ze idd ietsies lager.

Beide BBQ’s mooie apparaten, vind alleen het onderstel van de KJ iets te fragiel, zit beetje beweging in ook.

Ik hobbel morgen ook even langs Osdorp, fijn tuincentrum.

Bekijk bijlage 22177
Zeker een leuke tuincentrum, medewerkers ook heel erg behulpzaam. Ik ga voor KJC1, en ik stop met zoeken, anders blijf ik twijfelen. morgen bestellen en Ik denk dat ik het volgende week zaterdag krijg. Kan niet wachten
 
Zeker een leuke tuincentrum, medewerkers ook heel erg behulpzaam. Ik ga voor KJC1, en ik stop met zoeken, anders blijf ik twijfelen. morgen bestellen en Ik denk dat ik het volgende week zaterdag krijg. Kan niet wachten

Goede keuze en fijn dat je er nog een hebt weten te vinden.
 
Zeker een leuke tuincentrum, medewerkers ook heel erg behulpzaam. Ik ga voor KJC1, en ik stop met zoeken, anders blijf ik twijfelen. morgen bestellen en Ik denk dat ik het volgende week zaterdag krijg. Kan niet wachten
Veel plezier van je mooie aankoop!
 
Om nog even terug on topic te komen, een rondje bellen leerde me dat hij waarschijnlijk in geen enkele Sligro vestiging meer vooorradig is en ook niet meer aangeleverd gaat worden in de actieperiode.
 
Was vandaag bij de Makro (Beverwijk). Large voor 9 meier.

BFA1A3BC-5A7E-428E-AD03-1D9078159AB6.jpeg
 
misschien dat ik 200 fahrenheit niet helemaal snap maar de Grizzly is 999,- bij de welkoop. Dan is die bastard basic maar een duur apparaat. The bastard complete is met 1350 dan weer aan de prijs (relatief gezien).
Natuurlijk wel nog altijd goedkoper dan hun rode en groene broeders :)
 
Mijn rode Joe is binnen. Gelijk geïnstalleerd. geoefend met de temperatuur met een lege Kamado. begin was een beetje moeilijk, maar nu al bijna 3 uur lang op 230/240 graden constant. Morgen begin ik met de vlees. Ben benieuwd.
20210529_154653.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan