Beef en Steak

Barst in basis vuurschaal KJII

• Onderwerp starter Onderwerp starter IvoG
  • Startdatum Startdatum

IvoG

Tondelzoeker
Had ik vorige week een kapotte Topvent ( die overigens netjes door KJ vervangen is), hoor
ik gisteren tijdens een MOINKballs sessie een dof knap geluid. Zie ik net dat er een barst in de onderkant van de vuurschaal (zo heet het dacht ik) van mijn KJ Classic II 😖. Tweede garantie claim binnen 1 week ingedient had toch betere kwaliteit materiaal veracht of is komt dit vaker voor? We wachten af hoop dat ze ook hier een vervanging voor leveren onder garantie. Staan wel spareribs op het programma. Kan dit kwaad met een dergelijke barst?

34B224BE-CD76-4F69-A768-0674A26EF58E.jpeg

Dat is wel balen, maar je kan hem gewoon gebruiken, maakt niks uit

Flink balen.

Gewoon gebruiken tot dat KJ hem vervangt.

Dit kan gewoon, gebeurt ook bij BGE. Je kan hem nog gewoon gebruiken en met je garantie krijg je gewoon een nieuwe.

Zonde, maar zoals al gezegd is, dit is geen ramp hoor, gewoon te gebruiken.

Het is altijd truttig. Garantie of niet, op extra werk en ergernis staat nieumand te wachten.
Succes met de ribbies en de vervanging.

Bij alle Kamado's kan dat gebeuren, mijn Firebox van de Primo Oval XL is al 2x onder garantie vervangen (in 10 jaar tijd)

Bij mijn KJC1 ook voor gehad. Kreeg direct een nieuwe opgestuurd met de melding dat ik de oude nog wel ff verder kon gebruiken.

Het is altijd truttig. Garantie of niet, op extra werk en ergernis staat nieumand te wachten.
Dat heeft mij welgeteld 2 mailtjes gekost. Dus veel extra werk is het niet. En met 1 barst perfect te gebruiken in afwachting van de nieuwe. Mijne nieuwe lag zelfs een half jaar in de kelder voordat de oude in 2 was gebarsten.

Ribben zijn nog niet eerder zo goed gelukt; betere luchtstroom dankzij de barst denk ik 😜

Terug
Bovenaan Onderaan