BasBQ
Beef en Steak

Barbecue films en documentaires, Graag ontbrekende films en recensies toevoegen! Hier mijn kijkadvies; Super Size Me 2 (chicken).

PuraLeña

Sprokkelaar
Berichten
40
Hallo allen,

Na de "Chef" en "Barbecue" films meermaals bekeken te hebben.
Vandaag ook maar eens de laatste film van Morgan Spurlock bekeken.
Trailer; Super Size Me 2 (chicken)

Film is in Europa officieel nog niet uit, maar gaat waarschijnlijk op (Amazon Prime draaien), maar na wat Googelen naar; super size me 2 full movie online en filteren op videos langer dan 20 minuten.
Vond hem toen op pagina; HDBESTpuntNET

Zelf jaren in de pluimvee verwerking gewerkt. En nu ook wat catering werk aan het plannen. Dus was leuk om bijna al mijn overdenkingen bevestigd te zien.
Deze film is echt een aanrader voor een ieder die graag wil weten wat hij op tafel heeft. En waarom ik ook een voorstander ben om een kwartje extra te betalen per kg. Wat dan direct bij de boeren moet komen.
En dit gebeurt niet alleen in de pluimvee industrie....

Veel Kijkplezier.
 
Niet barbecue, maar Chef's Table op (en van) Netflix is een mooie serie om te zien.
Zo leer je 1; chefs kennen. 2; van sommige gerechten het bestaan. 3; waarom de chef doet wat hij doet.
Schitterende beelden, rustige verhalen.
Seizoen 1, aflevering 1 is Massimo Bottura, geweldige vent.
 
Vanaf a.s. maandag ( 11 -5-2020) elke werkdag om 17.30 uur op 24 kitchen BBQ Street met o.a. Jord Althuizen
 
Vanaf a.s. maandag ( 11 -5-2020) elke werkdag om 17.30 uur op 24 kitchen BBQ Street met o.a. Jord Althuizen
Die zet ik in mijn kalender. Is dat een kanaal?Of naam van een uitzending?
Google heeft hem ondertussen gevonden en ik heb me ingeschreven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan