BasBQ
Beef en Steak

Afdelingsuitje organiseren

 
 
 

WillemHvdW

Kooltjesharker
Berichten
177
Ik heb dit jaar de eer om voor onze afdeling van circa 140 personen onderdeel te zijn van de organisatie van het afdelingsuitje. Hoewel we nog in de ori?ntatie fase zitten en dus nog helemaal niet weten welke kant we op willen wat betreft activiteiten en dergelijke wil ik niet helemaal onbeslagen ten ijs komen bij ons eerste samenkomen.

Zelf leek het me wel erg leuk om met z'n allen een bbq workshop te gaan doen, eventueel voorafgaand van een andere activiteit. Hoewel ikzelf natuurlijk de bbq aan kan zwengelen is dit voor een groep van 100+ voor mij toch echt te hoog gegrepen en ik ben dan ook benieuwd of er hier mensen zijn die dergelijke workshops hebben meegemaakt of zelf faciliteren voor dergelijke groepen.

We hebben geen mogelijkheid om zelf een lokatie te regelen dus dat zou bij de cateraar komen te liggen. Er is een behoorlijk budget van max ?100 pp dus daar zouden we toch een leuke avond van moeten kunnen organiseren lijkt me zo.

Hopelijk hebben jullie suggesties.
 
Zo Willem dat is een mooie uitdaging. De grootste workshop die ik heb meegemaakt is 35 personen, 140 personen is dus echt veel.

Je zou Jord van Smokey Goodness kunnen vragen, die vindt groot alleen maar leuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan