BasBQ
Beef en Steak

Aanschaf Weber

 

Roadkill

Vuurmaker
Berichten
68
Eindelijk is het dan zover, mijn eerste Weber!
Heb de Master Touch GBS 57cm in Smoke Grey vandaag thuis gekregen, mijn dag kan niet meer stuk!





 
Daar ga je een hoop plezier van krijgen! Enjoy!!
 
wat glimt ie nog mooi, maar snel vies gaan maken, veel plezier er mee
 
Oh Joy, een brandschone Weber en zo'n schitterende kleur ook... ik zou'm lekker binnen houden!  ;)
 
Veel plezier met je nieuwe Q, snel vies maken ;)
 
Gefeliciteerd met je aanwinst en nu hup de brand erin :D :D
 
Rusty zei:
Veel plezier met je nieuwe Q!

(Bij mijn net aangeschafte Master Touch GBS zit de thermometer recht tegenover de ventilatieopeningen in de deksel. Enig idee waarom dit bij jou anders is?)

Ik heb geen flauw idee, dit is mijn eerste Weber.
 
Roadkill zei:
Rusty zei:
Veel plezier met je nieuwe Q!

(Bij mijn net aangeschafte Master Touch GBS zit de thermometer recht tegenover de ventilatieopeningen in de deksel. Enig idee waarom dit bij jou anders is?)

Ik heb geen flauw idee, dit is mijn eerste Weber.

Hmm vaag. Voor mij ook mijn eerste weber... Iemand die hier wel antwoord op weet?
 
Rusty zei:
Roadkill zei:
Rusty zei:
Veel plezier met je nieuwe Q!

(Bij mijn net aangeschafte Master Touch GBS zit de thermometer recht tegenover de ventilatieopeningen in de deksel. Enig idee waarom dit bij jou anders is?)

Ik heb geen flauw idee, dit is mijn eerste Weber.


Bij mijn 2jaar geleden aangeschafte gbs zit de thermometer er ook tegenover. De reden voor het verplaatsen zal zijn dat als je rookhout op de kolen legt doe je de ventilatie gaten er tegenover ivm met de trek van de rook zodat deze over je product gaat. Indien je deze opstelling hebt houdt dat dus in dat je thermometer boven de kolen zit waardoor je eigenlijk nooit een accurate temperatuur krijgt omdat het uiteraard veel heter is boven de kolen.

Ik weet het niet zeker maar dat zou voor mij de enigste logische verklaring zijn.

Heb jij dan wellicht een ouder model rusty? Ook dat weet ik niet alleen op je ventilatieschijf staat een code die het jaartal van de gbs aangeeft volgens mij.
 
Veel te schoon en te nieuw snel vies maken........ en genieten
 
Hij's mooi! Veel plezier ermee.
En nu snel vies maken dat ding :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan